مقالات

قدرت عوض کردن اولویت آدم ها با رسانه ها و ابزار قدرتمند

قدرت رسانه ها ، تبلیغات اینترنتی

این روزها کسب و کارها و استارت آپ های زیادی رو می بینیم که هر روز به خیل کثیری از مشاغل داخلی و خارجی اضافه میشن و فعالیت های خودشون رو مثل همه آغاز می کنن. اما از بین اینهمه، چطور یک کسب و کار، موفق عمل می کنه و گوی سبقت رو از بقیه می گیره؟ گاهی دیده میشه استارت آپی نو پا، از خیلی کهنه کارها هم جلوتر حرکت میکنه. علتش چیه؟ میدونین مدیران این شرکت ها قبل از ورود به عرصه رقابت چه زیر ساخت هایی رو در نظر می گیرند؟ با چه رویکرد و چشم اندازهایی میان جلو و حریف می طلبند؟

برای راه اندازی کسب و کار موفق و جذب مشتری بیشتر باید تمام زیر و بم بازار داخلی و جهانی، شناخت مشتری، نوع تبلیغات، جایگاه محصول در سبد خرید رو بدونین و بعد گام های اساسی در زمینه مدیریت بحران، میزان سرمایه، زیان های احتمالی و غیره رو بسنجید. در مراحل بعد که در ادامه این مقاله به شما گفته میشه باید خیلی تخصصی وارد بشید تا نه تنها متضرر نشید بلکه با سود دهی بالا از سایر رقبا، حتی رقبای سرسخت قدیمی هم جلو بزنید. با بارانی ها همراه باشید تا رمز و راز صفر تا صد کسب و کار موفق رو بدونین.

مراحل مهم راه اندازی کسب و کار

خب برای چند دقیقه چشمان خود را ببندید و با ما به سفری کوتاه بیایید تا چند چشم انداز را به شما از آینده کاریتان نشان دهیم. اگر بخواهید بطور شخصی و به تنهایی وارد عمل شوید، پوشیدن کفش های آهنی رو فراموش نکنید و البته خودتونو با این کفش ها آماده یک دو ماراتون کنید که رسیدن به خط پایان رو قدرت و توان شما که همان دانش، مهارت و تجربه است، تعیین می کنه. اول از همه باید ذهنتان را برای بازی های پیچیده و تخصصی آماده کنید. که مثل بازی شطرنج هیچ حرکتی قابل پیش بینی نیست. باید مثبت باشید و امیدوار، که البته این فقط چاشنی ماجرا و صرفا جهت دلگرمی است.

  1. خودکارتان را بردارید و طرح اصلی کسب و کار را بریزید. به طور دقیق بنویسید از این فرایند چه می خواهید؟ قرار است کجای میدان بازی کنید؟ مدال طلا ببرید یا صرفا در بازی حضور داشته باشید؟ آیا رسیدن به درجات بالا برایتان اهمیت دارد یا نه آب باریکه ای هم باشه بد نیست؟
  2. شاید به دنبال همکار، شریک کاری، کسی که مشاوره بده بهتون و یا افرادی که می تونن سرمایه ای رو در اختیار شما قرار بدن تا شما کارو استارت بزنین و نتیجه هر چی شد “فیفتی فیفتی”؟ همون پنجاه پنجای خودمون. توصیه می کنم اصلا اینکارو نکنید. سعی کنین روی خودتون سرمایه گذاری کنین و کسب و کار مورد علاقه خودتونو با قدرت و به تنهایی بالا ببرید تا مالک و صاحب امتیاز برند پر افتخار خودتون باشید.
  3. شاید هم روزهای اول تصمیم بگیرید با قدرت بار همه کارها را به دوش بکشید و روزها و نیمه شبان بی خوابی می کشید تا مثل بیل گیتس و استیو جابز موفق بشین. دقت کنید دور اول را با دور تند و سریع شروع نکنید. اجازه بدین جان و توانی برای ادامه مسیر داشته باشید.
  4. در ادامه اگر وارد گود شدین، می بینید شرایط آنطور ها هم که به نظر می رسید آسان نیست. شاید رخدادهای غیر قابل پیش بینی داشته باشید که در حل مسئله دچار بحران شوید. به نظرتان چاره کار چیه؟ چطور میشه خودمونو برای اتفاقات غیر قابل پیش بینی آماده کنیم؟
  5. مثبت فکر کن. نا امید نشو. افسردگی نداره همه این راه رو رفتن. وقتی میگی می تونم حتما راهی هست. کوتاه نیا؛ تسلیم هم نشو؛ چند نفس عمیق بکش؛ نخواب لطفا و حالا چشماتو باز کن. خوشبختانه هنوز بازی شروع نشده. با یک تجسم کوچیک می تونید متوجه بشید که در بازار غول هایی هستند که تمام فوت و فن یک کسب و کار حرفه ای رو خوردن و الان دارد امپراتوری خودشونو حکمرانی می کنند. چاره چیه؟ باید از کجا شروع کنیم؟ با ما همراه باشید در ادامه نکات جذاب و کاربردی برای رشد کسب و کار و جلب مشتری رو بهتون می گیم.

6 نکته مهم برای انتخاب نام تجاری

برای راه اندازی یک کسب و کار باید از انتخاب نام شروع کنیم و بعد این سرچشمه میره و جویبارهایی رو ایجاد می کنه تا بالاخره همه دست به دست هم بدن و برسن به دریای بی کران جهانی. در انتخاب نام برند نکاتی رو باید در نظر گرفت:

  1. انتخاب نام کوتاه که به راحتی به زبان بنشیند و به هر زبان و گویشی قابل تلفظ، صریح و گویا باشد.
  2. املای نام تجاری باید راحت و از هر نوع پیچیدگی به دور باشد.
  3. دقت کنید اگر کسب و کار خودتون رو با ارائه یک محصول راه اندازی کردین، هیچوقت اسم برند رو معطوف به نوع محصول نکنید. شاید در آینده ای نه چندان دور، محصولات و تولیدات دیگری هم به مجموعه اضافه شد. اونموقع چاره چیه؟ پس اسمی عمومی بدون تعلق به محصولی خاص انتخاب کنید.
  4. اصولا هر کسب و کار یک دامنه برای سایت باید داشته باشه. پس بررسی کنید آیا با نام انتخابی می توان دامنه خرید؟ از این گذشته برای فعالیت در بازار داغ سوشال مدیا (شبکه های اجتماعی) آیا این نام قبلا توسط شخص یا برند دیگری انتخاب و استفاده نشده؟ اگر استفاده شده متاسفانه مشتریان رو به بیراهه هدایت خواهید کرد. پس نامی رو انتخاب کنید که یونیک و تک باشه و صرفا آدرس سایت، شبکه های اجتماعی و سایر موارد فقط مختص برند شما باشد.

اگر تا حالا به این حیطه ورود نکرده باشید حتما می پرسید چطور میشه این مراحل رو طی کرد؟ در این زمینه اگر تمایل داشته باشید تیم توسعه کسب و کارهای باران همراه شما خواهد بود تا از صفر و حتی زیر صفر گام ها رو قدرتمند رو به جلو بردارید. ایده انتخاب نام برند رو بزارید به عهده ما، جای هیچ نگرانی نیست.

  1. عکس پروفایلی انتخاب کنید که در تمام شبکه های اجتماعی و سایت یکسان باشد و هرکجا دیده شد، مخاطب در کسری از ثانیه نام برند را به یادآورد.

چی؟ تصویر پروفایل از کجا؟

سوال خوبی بود. تصویر پروفایل میتونه لوگوی شرکت یا سازمان باشه. که در این زمینه باید طراحی لوگو داشته باشید. اگر طراحی لوگو رو نمی توانید به صورت حرفه ای انجام دهید باید کار رو به طراحان خبره بسپارید. اما لوگو به تنهایی قدرتی ندارد. هویت بصری عنصری است بی مانند که ماهیت لوگو و برند شما را شکل می دهد. اجازه بدین مبحث انتخاب نام به پایان برسد به مقوله داغ و دوست داشتنی هویت بصری هم خواهیم پرداخت.

  1. اسمی رو انتخاب کنید که حس خوبی به شما میده، از بردن اون نام لبخند رضایت روی لباتون میاد و در راستای فعالیت های برند اگر باشد که فبها المراد.

اهمیت طراحی لوگو و هویت بصری برای کسب و کار

برای طراحی لوگو حرفه ای دقت داشته باشید، لوگو به گونه ای طراحی شود که:

  • طی سال ها فعالیت نیازی به تغییر نداشته باشد.
  • با توجه به چشم انداز چند ساله پیش رو طراحی شود.
  • مرتبط با کسب و کار شما باشد.

ما به عنوان تیم طراحی لوگو باران که در این زمینه سال ها است تجربه داریم توصیه می کنیم طراحی لوگو خود را به افراد آماتور و تازه کار نسپارید. درست است که هزینه های کمی از شما دریافت می کنند، اما هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد. در پس یک لوگو، دنیایی نهفته است که با توجه به آن ماهیت سازمان شکل می گیرد و اگر در این زمینه تخصصی عمل نشود متاسفانه جایگاه با ثبات و شناخته شده ای را نمی توانید در اذهان از آن خود کنید. اما چرا طراحی لوگو اهمیت ویژه ای برای شروع یک کسب و کار داره؟

طراحی لوگو در هر سازمان

طراحی لوگو پس از انتخاب نام سازمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. نشان تجاری سازمان به مرور زمان حتی بدون درج نام برند، معرف آن است. در طراحی لوگو باید از المان و الگوهایی استفاده شود که:

  1. با توجه به قوانین روز انجام شده باشد.
  2. انتخاب رنگ با رعایت اصول روانشناسی و تخصصی صورت گیرد.
  3. در پی آن هویت بصری طراحی و ارائه شود.

پس طراحی یک لوگو تخصصی برای شروع هر کسب و کار از عناصر زیربنایی و جزو فندانسیون برند به شمار می رود. اگر مایلید طراحی لوگو با توجه به بازار هدف، نیاز محصول و استراتژی های سازمان داشته باشین بارانی ها در کنار شما خواهند بود تا بهترین ها را به شما ارائه نمایند.

طراحی هویت بصری یک کسب و کار

هویت بصری حیطه بزرگتری را در بر می گیرد که از رنگ، فرم و اشکالی که در لوگو استفاده شده پیروی می کند. در واقع می توان گفت هویت بصری؛ طراحی دکوراسیون، لباس پرسنل، رفتار پرسنل، رنگ خودروهای سازمانی، تبلیغات محیطی و مجازی، طراحی سایت و شبکه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار میدهد. با این حال مخاطب هر کجا رنگ یا المانی که مشخصه یک برند باشد را ببیند سریعا پی به وجود برند می برد. مانند ایرانسل که با رنگ زرد هویت بصری خودش رو معرفی کرده و یا همراه اول که با رنگ های آبی و نارنجی در جامعه شناخته شده. در این دو نمونه حتی اگر لوگو یا نام برند هم دیده نشه، رنگ ها تداعی کننده نام برند هستند. این نتیجه یک طراحی تخصصی و حرفه ای است که تنها با یک رنگ بتوان معرف خود به مخاطبان سراسر دنیا شد.

برندسازی برای کسب و کار

بسیاری از افراد هستند که تفاوتی میان برند و لوگو یا حتی هویت بصری قائل نیستند. در نظر داشته باشید لوگو الگوی قدرتمندی برای ساختار هویت بصری است و هر دوی این ها زیر مجموعه برند هستند. وقتی یک برند با رنگ، بو، طعم، مزه خاص و غیره به جامعه معرفی بشه، هرکجا چنین حسی، القاء شود؛ خاطرنشان نام تجاری مشخصی خواهد بود. هنگامی که یک سازمان با هویت بصری قدرتمندی رشد کنه و در میان جوامع به خوبی معرفی بشه می توان گفت برند سازی صورت گرفته. به همین دلیل نایک، اپل، زارا و … برند شدند در جهان. چون کیفیت، تولیدات، محبوبیت و خدمات و سایر دستاوردهای این شرکت ها در هر کجای دنیا شناخته شده و پر طرفدار است. برای برند سازی سازمان و کسب و کار خود می تونید روی مشاوره برندینگ باران و راهکارهایی که ارائه میشه حساب کنید. در کنار شماییم تا سازمان خودتون را از صفر به صد درآمد زایی برسانید. اما این آخر کار نیست. در ادامه همراه ما باشید.

 کسب و کار اینترنتی بهتر است یا فیزیکی (حضوری)

حالا برای شروع یک کسب و کار دو گزینه در پیش رو دارین، مجازی یا واقعی؟ ما هیچ یک از دو مورد و یا ترکیب هر دو را رد یا تایید قطعی نمی کنیم. با توجه به نوع محصول، چشم انداز و بازار هدف می توان بهترین نوع کسب و کار را پیشنهاد کرد. شاید شما سبزیجات آماده، ادویه جات، محصول بومی منطقه ای را در نظر دارید به محدوده خاصی و نزدیک ارائه کنید. با این حال مواد غذایی تازه و اورگانیک محلی، اغلب در مناطق پیرامون و محدوده نزدیک به همان شهر فروخته می شود. اما زمانی شما سازمان بزرگ، کارخانه تولید محصول و یا خدماتی را می توانید بدون محدودیت به هر مخاطبی ارائه کنید در این هنگام هر دو نوع به شما توصیه می شود.

در عین حال که سازمان، پرسنل، تجهیزات و امکانات را جهت برپایی برند دارید، کسب و کار خود را با تجارت الکترونیک نیز با قدرت بیشتری پیش ببرید. در این زمینه حتما سایت داشته باشید. در غیر اینصورت اقدامات اولیه را جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی در نظر داشته باشید. طراحی وبسایت تخصصی به شما کمک می کنه تا اطلاعات محصولات، کاربران و خدمات خود را در بستری امن در فضای مجازی محافظت کنید و از طرفی مخاطب جهانی و نامحدودی را از سراسر دنیا به سوی خود فراخوانی کنید.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

به روشنی معلومه کسب و کار اینترنتی پا را فراتر از مرز ها گذاشته و شما رو به جهانی وسیع تر معرفی می کند.

  • اما یک وبسایت حرفه ای رو چطور میشه راه اندازی کرد؟
  • برای طراحی یک وبسایت حرفه ای به چه افرادی باید مراجعه کرد؟
  • چه اطلاعاتی برای وبسایت باید ارائه بشه تا بیشترین فیدبک رو دریافت کنیم؟
  • مخاطب رو چطور میشه به سایتمون دعوت کنیم تا ترافیک بالایی رو داشته باشه؟
  • آیا محصول من مخاطب جهانی هم می تونه داشته باشه؟
  • چطور با کاربران و مشتریان غیر فارسی زبان ارتباط برقرار کنیم و بفروشیم؟

این سوالات صدها سوال دیگر ممکنه در ذهنتون رژه برن و پیدا کردن جوابشون سخت باشه و شاید همون اول بگین نیازی نیست. با همین روال فروش حضوری و فیزیکی پیش میریم و این کارها دردسر داره…!! در واقع هیچ دردسری نخواهید داشت بلکه سرمایه شما همه روزه به مرور زمان تبدیل به سود و دریافت مبالغ هنگفت خواهد شد که خودتان هم باور نکنید کافیه کمی صبور باشید و منتظر جوانه زدن دانه هایی که کاشتیه شده، باشید.

ما در تیم طراحی سایت باران کلیه اطلاعات اولیه مورد نیاز را به صورت لیست به شما ارائه می کنیم تا موارد مهم را ارائه کنید. در ادامه با توجه به نوع کسب و کار، پیشنهاد می کنیم چه نوع وبسایتی، با چه تعداد صفحات، به چند زبان و چه نوع بانک اطلاعاتی نیاز دارید. همه کارهارو بسپارید به ما. بعد از تایید نهایی و بارگذاری سایت، پشتیبانی سایت رو خواهیم داشت و همه مواردی که یک مدیر باید درباره پشتیبانی پنل فروشگاه بداند را با جزئیات به صورت کاربردی و حرفه ای ارائه می کنیم. تیم جوان، صبور و قدرتمند باران سال هاست در این زمینه خدمتگذار شما همراهان گرامی هستند.

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

خب وقتشه کمربلندها رو ببندیم، کمی آدرنالین خون بالا بره و هیجان بیشتری به شما وارد کنیم تا بهتر در دل دریای پهناور کسب و کار اینترنتی مثل جت حرکت کنید. سوال مدیرانی که برای اولین بار می خواهند راه اندازی کسب و کار اینترنتی را داشته باشند این است:

  • چه سودی برای محصول، برند و یا من دارد؟
  • چه مدت می توان نتیجه گرفت؟
  • چقدر باید هزینه کرد؟
  • از کجا معلوم که سایت باعث رشد کسب و کار من بشه؟

مطمئنا صفر تا صد این حرکت انقلابی، سود است و لاغیر. در این بخش مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به صورت مختصر و مفید ارائه می کنیم قطعا پاسخ خود را از دل آن خواهید یافت:

  1. هزینه کم در مقایسه با راه اندازی کسب و کارهای فیزیکی

در سازمان و یا شرکت ها شما هزینه هایی از قبیل استخدام پرسنل، تجهیزات، اجاره، استهلاک تجهیزات، دستمزد و حقوق ماهانه، دکوراسیون و لباس فرم و… دارید. اما کسب و کار اینترنتی این امر را تسهیل بخشیده و بدون هیچ هزینه جانبی و اضافه ای می تونید فروش رو از ابتدای امر بصورت 24 ساعته شروع کنید.

  • فروش بدون محدودیت جغرافیایی

با داشتن وبسایت میشه مخاطبانی از سراسر دنیا داشته باشید و به راحتی تولیدات و خدمات رو به افرادی با دیگر کشورها و ملیت ها بفروشید. بدون اینکه هزینه زیادی برای تبلیغات یا جستجوی مشتری کرده باشین. مشتریانی از قاره های اروپا، آمریکا، آفریقا، آسیا و استرالیا در انتظار محصولات و خدمات شما هستند. گروه باران داستان موفقیت بسیاری از مشتریان خود دارد. ثروتمندترین آدم های دنیا هم سایت دارند و آنچه آنها را به این جایگاه رسانده، داشتن سایت های موفق اینترنتی است.

  • فروش بدون محدودیت زمانی

طراحی سایت خدمت ویژه ای به مالکان کسب و کارها کرده است. شاید شما برای فروش فیزیکی محدودیت زمانی داشته باشید و یا در شرایط جوی مختلف میزان مشتریان ورودی کم یا زیاد شوند. اما سایت این امکان را می دهد تا بدون محدودیت در 24 ساعت شبانه روز بدون هیچ چالشی، بفروشید. حتی اگر در خواب ناز هم هستید، مخاطب در فروشگاه اینترنتی گشت و گذار می کند، محصول درخواستی را بررسی، انتخاب، ثبت و خریداری می کند. صبح بیدار می شوید و پیامک واریزی را مشاهده می کنید. اما شما دیشب در خواب تشریف داشتین، کی محصول رو فروخت؟ وبسایت عزیز و زحمت کش!

  • فروش بیشتر و درآمدهای بالاتر

طبیعتا وقتی که بدون محدودیت زمان و مکان و بدون هیچ زحمتی میشه از طریق سایت بفروشید، درآمد، سود، و مشتریان بیشتری با هزینه های کمتر هم خواهید داشت. در نظر داشته باشین اگر مداومت و صبر داشته باشید قطعا در سال های نه چندان دور این فروش و موفقیت شکوفا شده و از طراحی سایت خود، رضایت و اطمینان کامل را خواهید داشت.

سوال کارفرما: چطور با یک سایت میشه فروخت بدون هیچ تبلیغاتی؟ مگه میشه به درآمد بالا رسید؟ اینهمه وبسایت پس باید همه فروش خوبی داشته باشن؟ جایگاه من در این سیل عظیم کسب و کار اینترنتی چطور تعیین میشه؟

بازاریابی و تولید محتوا

در بخش تولید محتوای طراحی سایت باران ما تیم سئو، خبره و کارآزموده ای داریم که به همه سوالات شما پاسخ های رضایت بخشی خواهند داد. سوال خوب و منطقی هست. بدون تبلیغات که نمیشه فروخت. اما امکانی برای شما در سایت و شبکه های اجتماعی فراهم شده تا بتونید با کمترین هزینه ها تبلیغات مادام العمر داشته باشید. تولید محتوا بهینه شده همان خدماتی هست که کمک میکنه کسب و کارها با توجه به اهداف تجاری و محصولات رقابتی نسبت به رقبا امتیازات بیشتری دریافت کنند. تولید محتوا میشه در شبکه های اجتماعی توییتر، آپارات، فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و … انجام بشه. چطوری؟ بریم ادامه مطلب رو باهم بخونیم.

  • تولید محتوای متنی تحت وب

در هر وبسایت صفحه ای به عنوان وبلاگ در نظر گرفته شده تا محتوای متنی، تصویری، ویدئویی، پادکست و دیگر موارد در آن قرار داده بشه. این محتوا با توجه به نوع کسب و کار، مباحث پرفروش، آنچه که باعث امتیاز شماست توسط محتوا نویسان و افراد سئوکار حرفه ای تولید و بارگذاری شده که به مرور زمان جایگاه خودش رو در گوگل پیداکرده و به موتورهای جستجو پیشنهاد داده میشه. دقت داشته باشین در بحث تولید محتوا به تیم های خبره و افرادی که رزومه درخشانی دارند مراجعه کنید تا بدون آزمون خطا، مستقیم حرکتی پولساز رو شروع کنید.

  • تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام در ابتدا باید به ظاهر پیج پرداخته بشه. باید قالب خاص ایجاد کرد که رنگ، المان و الگوها با توجه به هویت بصری برند طراحی بشه. در قدم بعدی مهم است بدانید:

  • مخاطب شما در این سوشال مدیای داغ چالش برانگیز دنبال چه چیزی است؟
  • با چه عناوینی به دنبال رفع احتیاجات خود می گردد؟
  • برای جلب توجه مشتری چه باید کرد؟
  • چطور میشه مشتری بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد؟

واحد سوشال مدیای تیم طراحی سایت باران در این زمینه حرف های شنیدنی و رازهای بسیاری به شما خواهد گفت. بدون دغدغه خاطر با تیم پشتیبانی باران گام به گام به اوج برسید.

  • تولید محتوای ویدئویی یوتیوب و آپارات

همانطور که می دانید یوتیوب (کاربران جهانی) و آپارات، پلتفرم های اشتراک ویدئو قدرتمندی هستند که بسیاری از کاربران در سراسر جهان روزانه وقت زیادی از خود را در این دو می گذرانن و به دنبال دیدن فیلم، آموزش، تبلیغات، فروش و بازاریابی هستند. پس بستر مناسب و غنی برای یک تبلیغات پرمخاطب جهانی خواهید داشت اگر بتوانید ویدئوی جنجالی، تبلیغاتی و باکیفیت تولید کنید. ویدئوی تبلیغاتی نیاز به بازیگر، سناریو نویس، کارگردان، تدوینگر، فیلم بردار، عکاس و … دارد. حتی اگر یک ویدئوی آموزشی کوتاه هم بخواهید تهیه کنید باید با حداقل ابزارهای ادیت، صدا گذاری، فیلم برداری آشنایی داشته باشید.

در دنیای امروز، کسب و کارهای مختلف تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین آموزش و یا تبلیغات را با کیفیت بالا، حرفه ای و به گونه ای جذاب به مخاطب ارائه کنند. با این حال آیا تهیه یک فیلم خانگی و بی کیفیت و یا با حداقل امکانات موجود، برای کاربری که دنبال کیفیت و جذابیت است، اغنا کننده است؟ پاسخ: خیر.

حرفه ای باشید و در کنار حرفه ای ها کسب و کارتان را به جهان، بگونه ای متفاوت معرفی کنید. تیم تدوین و تهیه فیلم باران به شما گزینه های بی شماری را در راستای ساخت فیلم و تیزر تبلیغاتی، موزیک ویدئو، فیلم های خاطره ساز و چالش های روز ارائه می کنه. از یک ویدئوی تبلیغاتی چه انتظاری دارید؟

  1. میخواین ویدئوی کسب و کارتونو در محیط جذاب و لوکس تهیه کنید؟
  2. تمایل دارین بازیگران مطرح توی ویدئوی شما ایفای نقش کنند؟
  3. کدوم یک از اینفلوئنسرهای اینستاگرامو فالو میکنین و ویدئوهاشو دوست دارین؟ آیا علاقه دارین بیان توی ویدئوی شما بازی کنن؟
  4. تبلیغات توی خونه های لوکس و لاکچری گرونقیمت شمال تهران چی؟ آیا واسه کسب و کار شما مناسبند؟
  5. برای تبلیغات توی ویدئوی مورد نظرتون چی باید باشه؟ بازیگر خوب، لوکیشن حرفه ای؟ کارگردان حرفه ای؟ افکت و صدا گذاری های جذاب؟ لباس های تاریخی، اشرافی، اروپایی و …

هر کدوم از موارد بالا رو که بخواین ما می تونیم در چشم بهم زدنی برای شما فراهم کنیم تا بتونین قدم بزرگی در تبلیغات فضای مجازی بردارید و تیزر تبلیغاتی شما جزو پر بازدیدترین های یوتیوب و آپارات بشه.

فروش چند برابری محصول و جذب مخاطب

خیلی از کسب و کارهای موفق به دلیل اینکه با برخی از تکنیک های تبلیغات آشنایی زیادی ندارند، فرصت هارو از دست میدن و امتیاز رو به رقبای نوپای جسوری واگذار می کنند. تیم فروش باران به شما این مژده رو هم خواهد داد که بتونین بجای سوختن امتیازات، اونارو تبدیل به گوی طلایی کنید و جلوتر از همه حرکت کنید. تیم بازاریابی و فروش باران با توجه به نوع محصول استراتژی های 10 ساله پیش رو را تحلیل و بررسی می کند و با توجه به آنچه نیاز تجارت شماست برترین الگوها را پیشنهاد می کند. نیازی نیست فکر یا دغدغه فراهم کردن اسباب آن را داشته باشید. کافیه به ما بگید تمایل دارید چقدر هزینه کنید، چه مدت، زمان دارید و انتظار شما از یک تبلیغات پر سود و پر مخاطب چیست؟ بقیه شو بسپارید به ما.

خیلی از مشتری ها می تونن از حالت بالقوه به بالفعل دربیان اگر شما این برگ برنده رو بزنین و موفق و حرفه ای ظاهر بشین. هیچوقت از فرصت ها دست نکشید و با افراد حرفه ای جایگاه های والاتر آنطور که شایسته شما است رو دریافت کنید. بارانی ها اجازه نمی دهند کارفرمایی از امورات حتی بد، ناراضی بماند. هدف ما:

  • جلب رضایت شما
  • میلیونی شدن خانواده بزرگ کسب و کارتان
  • و جهانی شد یک برند

است. برای ارائه خدمات یا کالا به مشتریانی که تجربه ای از محصول ندارند، نوع تبلیغات، طراحی و جذابیت های بصری یک محصول حائز اهمیت است. چه بسا که هیچ قصد قبلی برای خرید نداشته باشند اما با اجرای یک ترفند تخصصی فروش (پنهان) توسط طراحی گرافیک، برای یکبار هم که شده شانس خرید را به خود بدهد و از برند شما خرید کند.

تبلیغات، حرفه ای ترین شاخه فعالیت های تیم جوان و خلاق باران است. هر آنچه از تبلیغات در فضای مجازی و دنیای واقعی انتظار دارید را به ما بسپارید. حضور داریم تا دنیای رویایی و فروش های جهانی را به شما تقدیم کنیم. بدون هیچ محدودیتی در تبلیغات محیطی از طراحی تراکت، پوستر، بروشور، بیلبورد تا تبلیغات فضای مجازی طراحی بنر، پوستر، پیج اینستاگرام، ویدئو، ویس های خلاقانه با گویندگان بنام و معروف شما را همه جانبه همراهی خواهیم کرد.

برای اولین بار در ایران پکیجی از بهترین ها را پیشنهاد می کنیم که شک نداشته باشید از هیچ یک از گزینه ها چشم پوشی نخواهید کرد. طی سال ها فعالیت، تجربه و تحلیل و بررسی بازار مشاغل مختلف در کشور و سطوح بین المللی دریافتیم:

  • چه چیزی موجب می شود یک کسب و کار موفق عمل کند.
  • چطور یک مدیر جوان و حتی کم تجربه می تواند برند خود را جهانی کند و رقبای قدر را پشت سربگذارد؟
  • آیا امکانش هست از بین این همه رقیب قدرتمند، افراد تازه کار رشد کنند؟
  • برای رشد و توسعه مشاغل در خارج از مرزها باید چه کرد؟
  • با وجود محدودیت، تورم و تحریم ها آیا مشاغل ایرانی امتیازی برای توسعه برند خود در سطح جهانی دارند؟
  • با وجود اینهمه برند محبوب، شناخته شده و بنام چه راه حل هایی باعث موفقیت می شود؟

کارشناسان ما با پاسخ به سوالات بالا و صدها سوال دیگر، گلچینی از بهترین اقدامات را در دست اجرا دارند که موجب رشد و عملکرد موفق کسب و کارهای بسیاری شده. قطعا انجام اقدامات اولیه به تنهایی دشوار خواهد بود. تیم فروش و بازاریابی باران با کسب و کارهای ورشکسته زیادی روبرو بوده و مدیرانی که در بحران های ناگهانی دچار افت شدید رتبه سازمانی شده اند. ایستاده ایم تا با جان و دل در این مسیر خطیر شما را همراهی کنیم تا رشد و شکوفایی غیرقابل باور کسب و کار خود را شاهد باشید. ما به شما نه تنها ماهی میدیم، بلکه ماهیگیری هم آموزش میدیم تا خودتون رهبر و مدیر همه فن حریف بشید و برای فروش بیشتر بی هیچ تردیدی حریف بطلبید.

تیم باران 24 ساعته بدون محدودیت زمانی در هر سطحی، آماده پاسخگویی به تقاضای شما همراهان گرامی است. نگران هزینه ها نباشید، حتی شده اگر می خواهید از صفر شروع کنید، کافیه دستتونو به ما بدین تا در امتداد مسیر به باور نکردنی ها دست پیدا کنید. رشد شما سرمایه و اعتبار ماست تا بتونیم ثابت کنیم با وجود تمام افت و خیزهای اقتصادی و تورم های پیش بینی نشده، اگر شما بخواهید بهترین رویداد ها رخ خواهند داد.

همدلی، مشاوره، همراهی، اجرا و رشد، صفاتی هستند که بعد از آشنایی با بارانی ها برای همیشه به خاطر خواهید سپرد.

 

با شماره 09121943801 امیر علیپور می تونید به صورت شبانه روزی تماس بگیرید.

09121943801  / واتساپ / اینستاگرام

پتینه کاری ساختمان

پتینه کاری ساختمان

قدرت رسانه ها ، تبلیغات اینترنتی

قدرت رسانه ها ، تبلیغات اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *