فیلمسازی

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی

اصفهان از جمله شهرهای غنی ایران به لحاظ صنایع دستی، کاشیکاری، تولیدات صنعتی جهانی از جمله تولید فولاد، سیمان، پلیمر و غیره است. وجود کارخانجات لبنی، پتروشیمی، لوازم خانگی و برقی، صنایع ابریشم، محصولات خوراکی و بسیاری از دیگر تولیدات در این شهر بیش از پیش به اهمیت جایگاه اصفهان در دیگر شهرهای ایران افزوده است. با این اوصاف ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان همواره از جمله کارهای مهم است تا به هموطنان عزیز و جهان اعلام کنیم توانمندی های اصفهان همه روزه بیش از آنچه انتظار می رود رو به رشد و رونق است.

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان به کلیه صنایع در راستای تحقق اهداف از جمله فروش سهام، مشارکت در ساخت یا تولید، معرفی محصول و فروش کمک شایانی می کند. با این حال حتما تاکنون تیزرهای تبلیغاتی زیادی را در این زمینه در طول روز در تلویزیون شاهد بوده اید. یک تیز تبلیغاتی خوب باید پوششی همه جانبه از صدا، تصویر، فیلمنامه، کارگردانی، بازیگر و لوکیشن داشته باشد تا هیچ کمبود و ضعفی در آن مشاهده نشود. با ما تا انتها بمانید تا آنچه نیاز یک کلیپ صنعتی است را بیشتر بدانید.

ساخت کلیپ صنعتی در اصفهان

برای تبلیغات قدرتمند و پر مخاطب میلیونی نیاز است همراه با استراتژی های مهم تبلیغاتی برند همراه شد تا خشت اول را از همان ابتدای امر محکم و قدرتمند نهاد. ساخت کلیپ صنعتی در اصفهان با توجه به نوع تولیدات و صنعت، هدف تبلیغات و افق های روشن پیش رو انجام می شود که نسبت به نیاز هر محصول و تولید، روش های مختلف پیشنهاد می شود. تیم باران برای تمامی مشاغل و صنایع اصفهان در حوزه های مختلف پیشنهادات و تبلیغاتی ویژه ای دارد تا ساخت کلیپ صنعتی در اصفهان را همراه با کادر مجرب و حرفه ای به گونه ای متفاوت تجربه کنند.

ساخت کلیپ محصولات لبنی در اصفهان

لبنیات از جمله فراوری های مهم در صنایع غذایی اصفهان است که عموما مخاطبان بسیاری در سراسر کشور دارد. با این حال ساخت کلیپ محصولات لبنی چشم اندازهای گسترده و مهمی را باید در بر بگیرد تا به خوبی دیده و نشاخته شود. برای ساخت کلیپ محصولات لبنی نیاز به فضای تبلیغاتی، بازیگران جوان و پر انرژی، تهیه و تدارک لباس و لوازم دیگر از جمله ضروریات به شمار می رود. برندهای محبوب و نام آشنای لبنیات اصفهان خواهان آن هستند تا آنگونه که در خور یک نام تجاری فاخر است تبلیغات هدفمند و پربازده داشته باشند.

با این حال کلیه تلاش و تمرکز تیم باران متمرکز بر ایده پردازی های خلاقانه با توجه به شناخت مشتری، سناریو نویسی حرفه ای، تدوین و انتخاب بازیگر انجام می شود. موفقیت اتفاقی نیست، برای دیده شدن باید همراه با بهترین ها بود تا توانمندی های مهم یک برند برجسته و شاخص به نمایش گذاشته شود. این توجه و فوکوس زمانی به صورت حرفه ای به تصویر کشیده می شود که از دید فیلمسازان خلاق و باتجربه همراه با عوامل توانا کادر بندی و تصویربرداری شود.

ساخت کلیپ تبلیغاتی کارخانجات اصفهان

کارخانجات از جمله چرخ دنده ها و نیرو محرکه های مهم صنایع اصفهان به شمار می روند. بسیاری از کارخانجات صنایع پتروشیمی، پلیمر، ساخت قطعات، لوازم خانگی و بسیاری دیگر هستند که مایه رونق و گسترش فعالیت های درون و برون مرزی این کلان شهر شده اند. جهت ساخت کلیپ تبلیغاتی کارخانجات اصفهان، بارانی ها بدون محدودیت، فیلمبرداری را انجام می دهد. محدودیت های محل کار، موانع و عوامل بازدارنده که فیلمبرداری را دشوار می سازند هیچ خللی در کیفیت تهیه و تدوین کلیپ ایجاد نخواهد کرد. همراهی تیم پشتیبانی حرفه ای سینمای در تیم باران از جمله افتخاراتی است که مایه رضایت مشتریان و اعتبار فعالیت های باران شده است.

برای ساخت کلیپ تبلیغاتی کارخانجات اصفهان با توجه به محل فیلمبرداری و نیاز برند، تجهیزات و لوازم مورد نیاز تهیه و تدارک دیده می شود تا کلیپ با بالاترین کیفیت ساخته شود. قطعا فیلمبرداری در یک کارخانه لبنیات به دشواری صنایع فولاد یا پتروشیمی نیست. از این رو آنچه یک تبلیغات حرفه ای برای ساخت کلیپ تبلیغاتی کارخانجات نیاز است را از ما بخواهد تا در کسری از زمان فراهم آوریم. در ساخت کلیپ برحسب نیاز:

  1. ایده ساخت کلیپ تبلیغاتی
  2. سناریو نویسی کلیپ های کوتاه تبلیغاتی
  3. انتخاب بازیگر و عوامل سینمایی
  4. نورپردازی و اصلاح رنگ
  5. کارگردانی و تهیه
  6. انتشار یا اکران

با مشارکت و همفکری صاحبان امتیاز برند انجام و ارائه می شود تا برترین ها را در قاب دوربین حرفه ای ها به تصویر بکشیم.

ساخت فیلم مستند صنعتی در اصفهان

بسیاری از صنایع اصیل اصفهان ریشه در فرهنگ و هنر ایرانی دارد که از دوران دور همچنان مردمان این سرزمین میراث دار آن هستند. برای ساخت فیلم مستند صنعتی در اصفهان کافی است سری به بازار قیصریه، بازارچه بلند، بازار بزرگ اصفهان، بازار غاز، بازار مسگرها، بازار دروازه اشرف، بازار لواف ها و آهنگران، بازار کفشدوزها، بازار جارچی یا گلشن و چندین بازار دیگر بزنید تا اوج هنر و رونق را به تماشا بنشینید. چه زیبا نگاره ها و رنگ های صنایع دستی خودنمایی می کنند و دل هر بیننده ای را مسحور خود می کنند.

ساخت فیلم مستند صنعتی در اصفهان نیازمند آن است که شِمّه تاریخ شناسی، فرهنگ شناسی و ادبیات یک فیلمنامه نویس بسیار قوی و عمیق باشد تا بتواند با قلمی شیوا و رسا، حق مطلب را آنگونه که در خور این صنایع است ادا کند. باید به سراغ بومیان و کهنه کاران این صنایع رفت تا با گپ و گفتی دوستانه رنج و بار امانت دوران را از چین و چروک جبین آنان دریافت. شاید دسترسی به برخی افراد دشوار و حتی غیر ممکن باشد اما برای تیم باران هیچ غیر ممکنی وجود ندارد. تاریخ شناسان و مردم شناسان تیم باران با تمام روال کار در زمینه ارتباط و پیوند میان نسل ها به خوبی آشنا هستند و بخوبی دسترسی های لازم را به بومیان و اساتید ممتاز فراهم می کنند.

ساخت فیلم مستند صنعتی در اصفهان شاید با کندوکاو در دل تاریخ و فرهنگ هنر کاشیکاری اصیل ایرانی هم همراه باشد یا ارائه اطلاعاتی در زمینه صنایع دستی که طیف و گستره وسیعی از جمله میناکاری، خاتم کاری، منبت کاری، قالی بافی، گچ بری، ملیله سازی، قلمکارسازی، فیروزه کاری، نگارگری، سوزن دوزی، قلم زنی، نقره سازی و صحافی را داشته باشد. در هر صورت ساخت فیلم مستند صنعتی با استفاده از تجهیزات حرفه ای و عوامل فیلمبرداری و اجرایی سینمایی انجام می شود. با توجه به نوع صنایع، در سطوح مختلف تبلیغات منحصر به فرد و خاص هر برند ارائه می شود.

تیم باران در سوابق کاری خود ساخت هزاران فیلم و کلیپ تبلیغاتی را برای برندهای مختلف، ساخت موزیک ویدئو هنرمندان، فیلم های کوتاه اینستاگرامی، سناریونویسی فیلم های کوتاه و سینمایی را دارد.

ساخت کلیپ تبلیغاتی در اصفهان

کلیه فعالیت های باران با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده که فیلمسازان سینمایی باران با عوامل حرفه ای بدون محدودیت پاسخگوی برندها خواهند بود. خدمات ساخت کلیپ تبلیغاتی در اصفهان شامل:

  • ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان
  • ساخت کلیپ صنعتی در اصفهان
  • ساخت مستند صنعتی در اصفهان
  • ساخت موزیک ویدئو در اصفهان
  • ساخت فیلم سینمایی در اصفهان
  • ساخت فیلم کوتاه در اصفهان
  • ساخت کلیپ طنز در اصفهان
  • ساخت کلیپ تبلیغاتی در اصفهان
  • ساخت کلیپ تبلیغاتی اینستاگرامی در اصفهان

می باشد که انتخاب بازیگر، عوامل اجرایی و تدارکات، سناریو نویسی و غیره با توجه به میزان بودجه و هزینه های در نظر گرفته شده از سوی مشتریان با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

ساخت فیلم صنعتی در اصفهان با باران

عوامل باران افراد جوان، خوش ذوق و با تجربه ای هستند که کلیه فنون را به صورت تخصصی در دانشگاه های عالی ایران و کشورهای خارجی مثل آلمان، آمریکا و … رتبه گذرانده اند و با قالب های تبلیغاتی، بازار پیش رو و نیازهای اساسی برند به خوبی آشنایی دارند. خدمات ما شامل:

  1. ساخت انواع فیلم صنعتی، مستند، تیزرهای تبلیغاتی، موزیک ویدئو، فیلم های سینمایی، سریالی در داخل و خارج کشور می باشد.
  2. همچنین عکاسی صنعتی جهت عکاسی تخصصی محصولات کارخانجات با دوربین های فوق حرفه ای انجام می شود.
  3. ساخت تیزرهای تبلیغاتی با افتر افکت
  4. ساخت تیزرهای تبلیغاتی در لوکیشن های خاص، لاکچری و کمتر دیده شده
  5. ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی، پیام بازرگانی و اینستاگرامی
  6. ساخت آنونس و وله
  7. شخصیت پردازی و طراحی کاراکتر های تبلیغاتی
  8. تبلیغات مشاغل و کسب و کارها خرد و کلان
  9. ساخت فیلم های مستند تاریخی و فرهنگی
  10. امکان فراهم تجهیزات، لباس، بناهای تاریخی و باستانی
  11. فیلمنامه نویسی توسط عوامل قدرتمند سینما و تلویزیون
  12. انتخاب بازیگران ایرانی، هالیوود، بالیوود و غیره
  13. امکان فیلمبرداری در ایران، اروپا، آمریکا

با وجود تمام امکانات فوق تیم باران بر آن است تا مشتریان خود را تاریخ ساز و بنام کند تا در دل دوران به زیبایی خوش بدرخشد و در اذهان مانا بماند.

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی از جمله دشوارترین پروژه های فیلمسازی است که نیازمند تجهیزات و عوامل حرفه ای است. تیم باران برحسب تجربه ساخت فیلم صنعتی در اصفهان، مشهد، تهران، بوشهر، آبادان، اراک، یزد، چهار محال و بختیاری و قم و تمام شهرهای ایران، کشورهای همسایه، کشورهای اروپایی و آمریکایی و … را بدون هیچ محدودیتی با بالاترین کیفیت به انجام می رساند. کافی است با ما تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با باران در ارتباط باشید:

سایت باران:   www.mybaran.com

اینستاگرام من: امیر علیپور  instagram.com/amirv60

شماره تماس: 09121943801

 

حالا کلیپ ساختم، چه کنیم؟

فیلمسازی ما با نگاه به مرحله آخر یعنی اکران و انتشار شروع می شه و جذب مخاطب و بازدید میلیونی تخصص ماست. اکران تیزر در اول نمایش فیلم ها در سینماها، انتشار گسترده در سایت های ویدیویی اینترنت و سایت های برتر ایرانی، همکاری گسترده با واینرهای شبکه های اجتماعی، حاشیه و خبر سازی و … با استفاده از استراتژی های تبلیغاتی مثل گوریلا، چریکی و …

برخی از نمونه کارهای ما:

تیزر مرکز تصویربرداری پزشکی جام جم شهریار

فروش کمک فنر بادی یا کیسه باد در فروشگاه لوازم یدکی یدک من

 

تولیدکننده سنگ شکن و دستگاه های معدن شن و ماسه

تولید و فروش قطعات و لوازم یدکی سنگ شکن و دستگاههای معدن

ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی

ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *