فیلمسازی, مدیریت پیج اینستاگرام

مدیر برنامه حرفه ای واینرها، بازیگران، خواننده ها و هنرمندان

مدیربرنامه هنرمندان و خوانندگان

بسیاری از بازیگران و هنرمندان در گذشته استعدادهای زیادی داشتند که کشف نشده باقی ماند و برخی حرفه ای تر عمل کردند و در عرصه های مختلف ماندگار و جاودان شدند. بسیاری از بازیگران و خواننده های داخلی اغلب به این عرصه به عنوان شغل اصلی خود که منبع درآمد هست نگاه می کنند و تمایل دارند در عرصه ی رقابتی داغ این روزها که فاصله ها شاید براساس چند ثانیه سنجیده می شود رشد چشمگیری داشته باشند و در طی چند سال پیش رو برنامه موفقی را طراحی و اجرا کنند. برای فعالیت در چنین صحنه داغ و جنجالی قطعا یک هنرمند باید زمان زیادی را صرف طراحی برنامه ها و مدیریت آن ها کند که طبیعتا انجام چنین کاری از مهارت و زمان در اختیار وی خارج است. در این شرایط باید مدیر برنامه حرفه ای را با خود به همراه داشت تا در سریع ترین زمان بتواند برنامه های بسیار قدرتمندی را هندل و پشتیبانی کند.

 

کار مدیر برنامه هنرمندان، بازیگران و خواننده ها چیست؟

یک هنرمند زمانی می تواند کنسرت و برنامه های خود را به خوبی اجرا کند که عقد قرارداد، پیدا کردن اسپانسر، کار گروهی، ایجاد ارتباط با رسانه های گروهی و اجرای برنامه در تمام سطوح را به صورت حرفه ای برنامه ریزی کند. در تمام مراحل فوق کوچکترین خطا و سهل انگاری ممکن است زمان و هزینه های زیادی را به بار آورد و با سرعت نور، جایگاه رقابت به دیگری واگذار شود. یک مدیر برنامه حرفه ای خاطر هنرمند را از هر جهت آسوده خواهد کرد تا بتواند به کارهای هنری و روزمره خود بپردازد. مدیر برنامه شدن کار بسیار پر استرس و جنجالی است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید. اما چه کارهایی در این زمینه

 

برای یک مدیر برنامه حرفه ای تعریف می شود؟

به طور کلی طراحی برنامه ها، ترسیم راهکارها و شکل گیری پروسه فرایند های طراحی شده بر عهده مدیر برنامه هنرمندان است. تمامی مراحل با توجه به مسائل روز و چشم انداز های آینده طراحی و برنامه ریزی می شود. با این حال این شخص باید قید استراحت طبیعی که یک فرد معمولی دارد را بزند و خود را وقف عملی و اجرا شدن موفق تک تک برنامه ها کند و در عین حال همواره گوش به زنگ اخبار روز و رویدادهای اجتماعی باشد.
با وجود مدیر برنامه حرفه ای، هنرمندان می توانند در فضای حرفه ای گام بردارند و آثارشان آنچنان که شایسته است به سمع و نظر مخاطبان برسد. در نظر داشته باشید یک شخص می تواند مدیر برنامه چند هنرمند به طور همزمان باشد که این امر نیازمند تبحر و تجربه بسیار است تا با مشکل زمان و عدم توانمندی برنخورد. این شغل در ایران سابقه طولانی و چندانی ندارد با این حال با استفاده از یک مدیر برنامه همدل و باتجربه می توان گام های موفق و ثمربخشی را در پیشبرد اهداف برداشت.
مدیر برنامه به هنرمند کمک می کند تا بهترین نوع از خودش باشد نه یک نسخه کپی از اصل دیگران. یک خواننده اگر صدای خوبی هم داشته باشد باز هم به تنهایی نمی تواند حتی نصف راه را بپیماید در این زمان نقش مدیر برنامه حرفه ای بسیار پر رنگ تر از هر زمانی برجسته می شود که در موفقیت نقش بسزایی دارد. در واقع اگر در تمام حیطه های هنری یک هنرمند موفق عمل کند اما مدیر برنامه خوبی نداشته باشد قطعا شکست را برای آینده کاری و جایگاه خود رقم خواهد زد.
• ایده پردازی، طراحی و خلاقیت در ارائه راهکار
• دریافت و جمع آوری اطلاعات
• بازاریابی و فروش
• ارتباطات قوی بین فردی
• ارتباطات برون سازمانی
• کار با کامپیوتر و موبایل
• ارتباطات درون سازمانی
• مذاکره و حل مسائل
• تصمیم گری و نحوه درست برخورد با چالش ها
• ارزیابی کیفیت
• نحوه تعامل درست با افراد پرخاشگر و تهاجمی
• رقابت در کار
• مسئولیت سلامت و ایمنی
• پذیرش مسئولیت در قبال خروجی کار
• هماهنگی فشار زمانی
• رفع و رجوع کشمکش های کاری
از جمله وظایف کلیدی یک مدیر برنامه حرفه ای است که سهم بسزایی در راهبرد اهداف دارد.
ویژگی های مدیر برنامه موفق
علاوه بر موارد فوق از نظر روحی، مدیر برنامه؛ هنری و خلاق، منظم، اجتماعی و امدادگر، واقع گرا و عملگرا، ریسک پذیر و کار آفرین، پژوهشگر، نتیجه گرا، استقلال شخصیتی، ارتباطات گسترده و برخورد حمایتی دارد. در صورتی که قصد دارید برای برنامه های آینده خود مدیر برنامه داشته باشید ویژگی هایی برای این شخص تعریف شده که قبل از هر اقدامی برای عقد قرارداد موارد زیر را ارزیابی کنید:
• سازگار و انعطاف پذیر
• صادق
• مسلط بر خود
• ساعی و تلاشگر
• قابل اعتماد
• همراه و یاری گر
• خلاق و مبتکر
• کوشا و پیگیر
• رهبری و مدیریت موفق
• گروه محور
• نوع دوست و مستقل
• مقاوم و ریسک پذیر
در صورتی که چنین ویژگی هایی را در یک مدیر برنامه یافتید، قطعا انتخاب درستی را در پیش رو دارید. چنین مدیر برنامه ای:
1. قدرت سخنوری خوبی دارد.
2. در مدیریت منابع انسانی حرفه ای عمل می کند.
3. تفکری انتقادی دارد.
4. از درک اجتماعی بالایی برخوردار است.
5. قدرت هماهنگ سازی، فهم نوشته ها و نگارش دارد.
6. برای آموزش و یادگیری همواره آماده است.
7. مدیریت زمان و بحران می داند.
8. اصول یک مذاکره موفق را به درستی می داند.
9. شنونده، سخنور و بیننده خوبی است.

 

چرا برخی مدیر برنامه ها کپی کار هستند؟

برای شروع هر کار جدیدی در ابتدای امر باید با روش الگو برداری کار کرد نه صرفا کپی برداری. همانطور که گفته شد مدیر برنامه در ایران چند سالی است باب شده و طبیعتا برای یادگیری بیشتر یک مدیر برنامه تازه کار نیاز دارد تا نمونه های قدرتمند و هم رده را ببیند و با الگو برداری و کمی چاشنی خلاقیت رنگ و لعابی جدید به طراحی خود ببخشد. هیچ خرده ای به افراد تازه کار نمی توان گرفت چون بالاخره باید از جایی شروع کرد تا رشد و شکوفایی به صورت خود جوش در آید و نیازی به الگو برداری نباشد.
اما یک مدیر برنامه حرفه ای تمام این مراحل را از سر گذرانده و اعتبار روش اجرا و پیاده سازی اثر یک هنرمند را زیر سوال نمیبرد. حرفه ای بودن یک مدیر برنامه را خواننده به راحتی تشخیص می دهد زیرا وجود چنین شخصی به اجرای زنده موفق کمک شایانی می کند که قابل درک است. قطعا هر خواننده برای ترقی نیاز دارد در کنار خود یک مدیر برنامه حرفه ای داشته باشد.
اگر مدیر برنامه تنبلی نکند و ذوق و خلاقیت به خرج دهد قطعا بجای الگو برداری و یا صرفا کپی برداری از روی نمونه های خارجی یا داخلی، به راحتی می تواند بیزینس موفق و پرطرفداری داشته باشد. تا جاییکه دیگر نیاز به بازاریابی نداشته باشد و هنرمندان در جستجوی عقد قرارداد با وی باشند.

 

مدیر برنامه مسئول همه چیز است

یک مدیر برنامه مسئولیت همه برنامه های هنرمند را بر عهده دارد و سرنوشت و آینده کاری هنرمند در دستان اوست. با این حال در این زمینه صرفا راضی بودن طرف قرارداد مطرح نیست بلکه مخاطبان بسیاری در مقابل یک چهره سرشناس هستند که باید با توجه به طبع مخاطب فعالیت ها انجام شود. با چنین شرایطی قطعا وظایف دشواری بر عهده یک مدیر برنامه است که باید کاربلد و خبره باشد و هر روز به محبوبیت هنرمند کمک کند تا در میان مردم و دیگر رقبا جایگاه خود را حفظ و حتی ارتقاء دهد.
آنچه مخاطب می بیند بازیگر، هنرمند، خواننده، فوتبالیست و … است و شناخت و اطلاعی از مدیر برنامه ندارد. با این حال هر ضعف و خللی که در عملکرد هنرمند بروز داده شود همه مسئولیت ها بر عهده مدیر برنامه است. یک مدیر برنامه خوب مسئولیتی خطیر برعهده دارد که در وهله اول باید از خود گذشتگی داشته باشد، بدون آنکه جایی دیده شود تمام فکر و حواس خود را به طور 24 ساعته صرف رشد و بالا رفتن هنرمند کند. با این حال درآمد یک مدیر برنامه در ایران با توجه به زحمات و مشکلاتی که متقبل می شود بسیار منطقی و ایده آل برآورد می شود.

انتخاب مدیر برنامه خوب

مدیر برنامه به خوبی در زمینه های مختلف هنر را می شناسد و اگر به اندازه هنرمند تخصص نداشته باشد، کمتر هم نخواهد بود. هر تصمیمی که یک مدیر برنامه می گیرد به نفع هنرمند است، تلاش می کند، وقت صرف می کند تا باعث محبوبیت و شهرت آرتیستش شود. یک مدیر برنامه خوب حتی توانایی حل مشکلات قضایی را نیز دارد هرچند که یک وکیل نیست. در واقع مدیر برنامه می تواند وکیل هم باشد، اما یک وکیل هرگز نمی تواند همچون یک مدیر برنامه عمل کند.
علاوه بر این مدیر برنامه خوب مشاور هم به حساب می آید. اگر 100 فیلمنامه به یک بازیگر پیشنهاد شود، وظیفه مدیر برنامه است که هر 100 فیلمنامه را بخواند و از بین آن ها بهترین ها را انتخاب کند. همچنین در فضایی حرفه ای تر مدیر برنامه روی قابلیت های تبلیغاتی هنرمند فوکس می کند تا بتواند با توجه به کاراکتر، محبوبیت و جایگاه وی یک مارکت خوب بیابد و قرارداد ببندد.
در نظر داشته باشید همه این وظایف را یک نفر به تنهایی در طول 24 ساعت انجام می دهد. پس قطعا برای بهترین بودن باید بهای بهترین ها را بپردازید تا همیشه در اوج باشید که قطعا دستاوردی ارزشمند و بی بدیل دریافت خواهید کرد.

 

چه زمان مدیر برنامه منجر به موفقیت هنرمند می شود؟

در زمان فعالیت و همکاری ممکن است اختلافاتی بین هنرمند و مدیر برنامه به وجود آید با این حال این هنرمند است که تعیین می کند همکاری را ادامه دهد یا خیر؟! مدیر برنامه ممکن است در برخی موارد شخصی همچون طرز لباس پوشیدن هنرمند تصمیم گیری کند و باید بهترین الگوها را با توجه به جایگاه اجتماعی و شخصیت وی پیشنهاد کند که باز هم این آرتیست است که تصمیم نهایی را می گیرد.
مدیر برنامه موفق شخصی است که در کار خود حرفه ای است و به راحتی می تواند نظر هنرمند را عوض کند. در طی تمام پروسه همکاری باید شرایطی فراهم آورد تا بازیگر یا خواننده، فوتبالیست یا مدلینگ هیچ دغدغه ذهنی نداشته باشد و تمرکز بیشتر روی کارهای روزانه اش داشته باشد. یک چهره برتر زمانی می تواند به محبوبیت خود بیافزاید که مدیر برنامه صبور، همدل، منعطف و حرفه ای داشته باشد.

 

مدیر برنامه های موفق جهان

1. رنه آنژلی: مدیر برنامه های سلین دیون به محبوبیت و شهرت این هنرمند از سن 12 سالگی کمک شایانی کرد. آهنگی به نام “تنها یک رویا بود” از سوی پل لوسک (آشنای خانوادگی سلین دیون) به رنه آنژلی ارسال شد. پس از اجرای زنده در حضور رنه آنژلی، روی سلین دیون سرمایه گذاری کرد. این هنرمند در سن 24 سالگی به خاطر ترانه “یوودلبر” برنده جایزه اسکار شد.
2. ژرژ مندس: مدیربرنامه های دنیای فوتبال است که برنامه های کریستیان رونالدو، دی ماریا و فالکائوست را مدیریت کرد. وی 5 سال پیاپی به عنوان بهترین مدیر برنامه سال، جوایز گلوب ساکر را از آن خود کرد. در گزارشی خبری ژرژ مندس اظهار داشت تمام زندگی اش را وقف کریستیان رونالدو کرده بود تا او را بهترین بازیکن دنیا کند.
در نظر داشته باشید در این زمینه هنرمند باید همراهی و هماهنگی های لازم را با مدیر برنامه خود داشته باشد. کریستین رونالدو هر روزش را به عشق فوتبال و رشد و ترقی شروع می کرد و با هدف اینکه بهترین بازیکن جهان شود دائما برنامه ها را با پشتکار دنبال می کرد.
3. لری رودلف: همراه با مایلی سایروس بود که وی هنرپیشه، خواننده پاپ و ترانه سرای آمریکایی بود. همچنین سال ها مدیر برنامه بریتنی اسپیرز، آورین لاوین، جاستین تیمبرلیک، نیکول شرزینگر، تونی براکستون و چند هنرپیشه دیگر بود که در سال 1992 به دنبال علاقه واقعی خود یعنی مدیریت هنری رفت.
4. مینو رایولا: از مدیر برنامه های با نفوذی بود که هرگز سعی در عوض کردن مسیر اصلی آرتیست خود نمی کرد و عقیده داشت برای آسان کردن راه های پیش روی او هر کاری به نفع بازیکن اش می کند. وی یکی از جنجالی ترین مدیر برنامه های دنیای فوتبال است که برنامه های زلاتان ابراهیموویچ، پل یوگنا، ماریو بالوتلی و چند فوتبالیست دیگر را مدیریت می کرد.
5. الین کشیشان: این مدیر برنامه مسئولیت برنامه های ناتالی پورتمن را بیش از دو دهه بر عهده داشت. وی کمک کرد تا پورتمن رویای خود را به حقیقت پیوند دهد و جایزه اسکار نقش اول فیلم “قوی سیاه” را دریافت کند. الین کشیشان همچنین مدیر برنامه پل راد بود و کمک کرد هنر پیشه نقش های اول شود. همچنین لورا لینی را برنده گلدن گلوب کرد و بخاطر بازی در “سی بزرگ” در جایزه امی کاندید شد. رسالت کشیشان در این زمینه آن است که گستره واقعی از توانمندی های یک هنرمند را به او نشان دهد تا به محبوبیت و شهرت واقعی خود آنچنان که شایسته است دست یابند.

 

انتخاب مدیر برنامه هنرمندان، بازیگران، خواننده ها و موسیقی

من امیر علیپور با سابقه بازیگری، فیلمبرداری مستند، فیلم های سینمایی، سریالی، اینستاگرامی، تولید تیزرهای تبلیغاتی، ساخت فیلم و کلیپ های صنعتی، تصویربرداری ویدئو های آموزشی، عکاسی و فیلمبرداری پشت صحنه، دستیار فیلمبردار، روابط عمومی، دستیار فیلمبرداری حرفه ای و نور پردازی، ساخت فیلم های دفاع مقدس، نقش آفرینی در کلیپ، نماهنگ و ساخت موزیک ویدئو، طراحی سایت و … سال هاست با کار حرفه ای و روش های مدیریت برنامه های هنری به خوبی آشنا هستم.

جهت مشاهده اطلاعات و سوابق کاری من کلیک کنید

تخصص ما در تیم مای باران بر آن است تا مدیریت برنامه های هنرمندان در زمینه بازیگری، خوانندگی، واینر ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام و غیره را به صورت صفر تا صد اجرا نماییم.
علاوه بر این تیم های فعال هنری و پشتیبانی مای باران در بخش های زیر آماده ارائه خدمات به علاقمندان دنیای هنر و تبلیغات است تا جهشی نوین در عرصه های مختلف ایجاد نماید:
• مدیر برنامه هنرمندان سینما، تلویزیون، شبکه های اجتماعی
• فیلم برداری حرفه ای از کلیپ های تبلیغاتی، مستندات، فیلم و سریال ها
• ساخت فیلم های کوتاه تبلیغاتی بدون محدودیت در شهر و یا کشور های مختلف
• ساخت فیلم های صنعتی در محل کارخانجات، کارگاه ها و نیروگاه ها بدون محدودیت
• سناریو نویسی و فیلمنامه نویسی از کلیپ ویدئو اینستاگرام، موزیک ویدئو تا فیلم های جشنواره سیمرغ، کن و غیره
• مدیر برنامه کارگردان ها، فیلم نامه نویسان مطرح دنیا
• تهیه و تدارک تجهیزات حرفه ای و تخصصی فیلمبرداری در شرایط مختلف. همچون تصویربرداری در باران، دریا، آسمان، غواصی، کویر، محیط های پر خطر همچون نیروگاه ها، حیات وحش و غیره
• امکان هماهنگی بازی چهره های محبوب و خوشنام در فیلم یا کلیپ تبلیغاتی شما
• فراهم کردن لوکیشن های مختلف از کاخ نیاوران گرفته تا قدیمی ترین معماری های میراث فرهنگی سراسر کشور با مجوز رسمی
• تهیه و تدارک انواع پوشش و لباس های محلی، بومی، فشن، اروپایی، آسیایی، تاریخی، باستانی و فرهنگی و …
• ساخت تیزرهای تبلیغاتی، پیام بازرگانی، آنونس و وله
• ارائه پیشنهادات ویژه همراه با ایده های خلاقانه جهت فروش و درآمد زایی در زمینه های بازیگری، تبلیغات، معرفی برند و محصول
• ستاره شدن شما را در بازار جنجالی هنرمندان روز ایران و جهان تضمین می کنیم. در صورتی که مشتاق و علاقمند به جهشی عظیم در زندگی خود باشید ما همراهتان خواهیم بود.
• امکان هماهنگی قرارهای مصاحبه، کاری، دیدار و مراسمات ویژه در کنار برترین های سینما و تلویزیون، شخصیت های برجسته دنیای موسیقی و هنر.
• عکاسی صنعتی از محصولات، ساخت پروژه، تبلیغات برند، ارائه خدمات و بازاریابی و فروش
در نظر داشته باشید موارد فوق تنها بخش کوچکی از جمله فعالیت های تیم جوان و فعال باران است. تخصص ما عملی کردن غیر ممکن هاست. هر آنچه از دنیای تکنولوژی، تبلیغات و شهرت انتظار دارید را از ما بخواهید.
مهم نیست در کجای این کره خاکی زندگی می کنید و یا در چه مکانی باید پروژه اجرا شود. تیم باران با ایجاد دسترسی های سریع و حرفه ای بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می نماید تا سهمی در جهانی شدن برند یا کاراکتر شما داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست دریافت خدمات در زمینه مدیر برنامه های هنری یا تصویر برداری و عکاسی با من در ارتباط باشید:
سایت من: www.mybaran.com
اینستاگرام من: instagram.com/amirv60
شماره تماس من: 09121943801
بدون محدودیتی می توانید 24 ساعت در تمام ایام سال روی خدمات و پشتیبانی های مای باران حساب کنید. اینک در کنار شما هستیم تا حماسه ای بی سابقه بیافرینیم و تاج زرین محبوبیت و شهرت را بر سر شما نهیم. برای دریافت بهترین جایگاه ها، سخت کوشی و امید را هرگز از یاد نبرید.

مدیربرنامه هنرمندان و خوانندگان

مدیربرنامه هنرمندان و خوانندگان

1 دیدگاه در “مدیر برنامه حرفه ای واینرها، بازیگران، خواننده ها و هنرمندان

  1. Dele گفت:

    با سلام
    شماره تلفن مدیر برنامه آقای احمدوند میخواستم. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *