فیلمسازی, مدیریت پیج اینستاگرام

بازیگر خانم و آقا برای ساخت کلیپ های اینستاگرام و فیلم تبلیغاتی

محیا فتحی | بازیگر و مدل خانم اینستاگرام

ساخت کلیپ اینستاگرامی
معرفی بازیگر
کسب و کار داری و نیاز به تبلیغات برای افزایش راندمان و پیشرفت شغل ات احساس میشه به فکر انواع تبلیغات هستی که در نتیجه اثربخشی آن بازار خودت رو گسترش بدی و در نهایت جایگاه شغلی و اقتصادی خودت رو بهبود ببخشی؟
از غافله عقب نمون برای تبلیغات در اینستاگرام با ما باش تا دیده شوی.
در بحث تبلیغات ایده های و شیوه های تبلیغاتی بسیاری وجود داره اما این که کدام تبلیغات برای شما موثرتر است خود جای تامل داره و شما نیاز به مشاوره دارید.
در فضای مجازی به انواع تبلیغات بر می خورید که به صورت عکس، متن یا کلیپ توسط افرادی سعی در بازاریابی محصول و برندسازی آن به مشتری هدف دارند ؛ شما هم اگر تمایل دارید که در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام دیده شود و با کلیپ و ویدئوهای بسیار جذاب و گیرا شغل و کسب و کارتان را آن چنان که شایسته باشد به بازار و مشتریان هدف معرفی کنید با ما همراه باشید.
ما برای شما
* سناریو می نویسیم
* کلیپ می سازیم
* بازیگر می فرستیم
* واینر به شما می دهیم
* مشاوره و ایده های تبلیغاتی ارائه می کنیم
و هر مقدماتی که برای تبلیغ در اینستاگرام به آن نیاز پیدا خواهید کرد در گروه ما به بهترین آن می رسید.
خیلی از افراد سعی در تبلیغات در اینستاگرام دارند و به طرق مختلف به آن دست می زنند اما آن چه مسلم است نتیجه اثربخشی مثبت یک اقدام تبلیغی است بسیاری وقت و هزینه ی خود را بیهوده صرف می کنند و اما آنچنان که شایسته باشد نتیجه نمی گیرند و گاهی هم اقدام شان یک ضد تبلیغ برای خودشان می شود.
در هر کلیپ نیاز به حضور فرد یا افرادی برای اجرا و معرفی کالا و محصول است، شاید بخواهید خودتان برای معرفی محصول یا خدماتتان اقدام کنید اما مطمئن هستید که مخاطب با شما همراه خواهد شد؟

ما بازیگرهای خانم و آقا در هر سنی و در هر شهری برای همکاری و بازی در کلیپ تبلیغاتی به شما معرفی می کنیم. بازیگری که اجرای توانمندی دارد، بیان گیرا و جذابی می کند و تمام استانداردهای بصری و زبان بدن را برای معرفی محصول و کالا و خدمات را به نحو احسن اجرا می کند.

* شاید در تصورتان باشد از طریق طنز یا کمدی یا داستانی عامیانه کلیپ تبلیغاتی تان را بسازید
* از بازیگر یا واینر معروف و شناخته شده ای در کلیپ تبلیغاتی اینستاگرامی استفاده کنید
* اگر نیاز به فردی دارید که در معرفی و برندسازی محصول تان و با آن همکاری کنید
* در کاتالوگ و برشور معرفی کالا نیاز به خانم و آقایی که جذابیت محصول به خوبی در عکس عیان شود
* یا حتی اگر نمی دانید چطور و از کجا شروع کنید و اگر نیاز به ایده کلیپ اینستاگرامی دارید
* اگر برای کتاب صوتی و پادکست هنرمند صدا و خواننده می خوای
* اگر برای ساخت فیلم کوتاه و یا سینمایی نیاز به بازیگر حرفه ای تئاتر و سینما داری

ما با ارائه مشاوره و ایده های کارا و جذاب و همچین ساخت و تدوین کلیپ و از همه مهم تر با معرفی واینر و بازیگر های اینستاگرام برای ساخت کلیپ، تبلیغات موثری را به کسب و کارها ارائه می دهیم. با گروه رسانه ای باران همراه شوید.

 

چرا واینر؟

چون موقعی که توی پیج اینستاگرام کلیپ طنز شما رو منتشر کنه، ممکنه بازدید میلیونی می خوره. و این یعنی تبلیغات، اثرگذاری، برندینگ با هزینه پایین و نتیجه گیری بالا. پخش و انتشار مهمترین کار هر فیلمساز، تهیه کننده، کارگردان، صاحب کالا و خدمات هستش تا به بازدید میلیونی، تاثیرگذاری و ماندگاری در ذهن ها و نسل ها برسند.

 

کدوم شهر می خوای؟

ما اکثر شهرها بازیگر خانم و آقا و با هر سنی داریم. مثل تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شیراز، قم، کاشان، نیشابور، رشت، بابل، آمل، رامسر، لنگرود، شهریار، لرستان، ارومیه، شهرری، کرمانشاه، همدان، تبریز، اراک، بجنورد، شهرکرد، و … حتی شهرهای کشورهای خارجی مثل آتن، اشتوتگارت، لندن، استانبول، لس آنجلس و …

 

چه سنی می خوای؟

ما از بچه پسر و دختر چند ساله تا پیرمرد و پیرزن سن بالا بازیگر داریم. از کسایی که سالها تجربه تئاتر و سینما در بازیگری دارند تا نابازیگرانی که انرژی، استعداد و توانایی بالایی دارند.

 

قیمت ها چنده؟

بسته به خوده کار، عوامل، تعداد، دوری و نزدیکی، لوکیشن و … از 300 هزار تومان تا چند میلیون دستمزد هر بازیگر می تونه باشه.

 

در هر ساعت از شبانه روز می تونی به من امیر علیپور 09121943801  و یا در (واتساپ / اینستاگرام) تماس بگیری.

محیا فتحی | بازیگر و مدل خانم اینستاگرام

محیا فتحی | بازیگر و مدل خانم اینستاگرام

سعید احمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

سعید احمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

 

نویسنده: منصور حیدرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *