مدیریت پیج اینستاگرام

ساخت پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت پست و استوری تبلیغاتی

ساخت پست و استوری تبلیغاتی، نیاز به تخصص و خلاقیت دارد.

ساخت پست و استوری تبلیغاتی با متد حرفه ای و روش های نوین فیلمبرداری و جلوه های بصری، برای ارتقای کیفیت محتوای تبلیغاتی پیج های اینستاگرامی اهمیت دارد.

ساخت پست و استوری تبلیغاتی، رمز افزایش بازدید پست های اینستاگرامی است.

ساخت پست و استوری تبلیغاتی

بله بله، البته که اهمیت ساخت پست و استوری تبلیغاتی و تولید محتوای پویا برای معرفی یک پیج و جذب مخاطب بر کسی پوشیده نیست و حتی پیج های معمولی نیز تاثیر و اهمیت افزایش بازدید و دنبال کننده در شبکه های اجتماعی را به خوبی می دانند و برای آن برنامه ریزی می کنند؛ اما در دنیایی که فیلمبرداری و ساخت کلیپ تبلیغاتی تنها به یک موبایل و ایده نیاز دارد، خلاقیت و درخشش در عرصه پر رقابت تبلیغات و مارکتینگ دیجیتالی، کار هر کسی نیست!

بله، ما مدعی ساخت کلیپ تبلیغاتی منحصر به فرد و ویژه برای شما هستیم.

ساخت پست و استوری تبلیغاتی، باران موفقیت را برای شما ارمغان می دهد!

موفقیت در شبکه های اجتماعی اتفاقی نیست، با توجه به پروتکل های سفت و سختی که در هر آپدیت برای پیج های عمومی اینستاگرام به ویژه صفحات بیزنسی و فروشگاه های فعال در این شبکه، موفقیت در رسیدن به جایگاهی که در مقابل نگاه عموم بدرخشد، چالش برانگیزتر می شود.

در شبکه ای مانند اینستاگرام که تصویر محور است، تولید محتوای تصویری و گرافیکی و ساخت پست و استوری تبلیغاتی با محتوای موشن گرافی و فیلم و تیزرهای انیمیشنی بهترین راه برای کسب بازدید و توجه مثبت مخاطبین است.

شکل 1: ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت کلیپ تبلیغاتی به سبک فیلم های سینمایی!

چرا فکر می کنید ساخت پست و استوری تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی کار آسان و ساده ایست؟

در جهان امروز که فیلم گرفتن و عکس برداری با دوربین موبایل، از روزمره ترین کارها محسوب می شود، حتی در این روزگار که ساخت انیمیشن نیز به واسطه ظهور اپلیکیشن های گرافیکی، برای همگان ممکن است، به نظر می رسد ساخت پست و استوری تبلیغاتی نیز به همین آسانی است؛ البته که آسان است اما اگر اهداف مترقی در سر ندارید و عادت کرده اید به راحتی بیخیال رویای خود شوید، در این صورت، کار تبلیغات و ساخت کلیپ تبلیغاتی نیز یک کار سرسری و ساده خواهد بود اما اگر اهداف بزرگی در سر دارید و می خواهید پیج خود را به سکوی پرواز برای رسیدن به اوج موفقیت کاری خود بدل کنید، در این صورت شما به یک تیم حرفه ای تبلیغات نیاز دارید.

فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی

شکل 2: فیلمبرداری کلیپ تبلیغاتی شما به صورت حرفه ای

تفاوت میان تولید محتوا و ساخت پست و استوری تبلیغاتی

حتما دیده اید که بسیاری از تولید کنندگان محتوا که به صورت فردی به فعالیت می پردازند و موفق هم هستند، خود به تنهایی یا همراه دوستان خود به تهیه و ساخت کلیپ می پردازند، مانند تیک تاکرها، اینفلوئنسرها و بلاگرهای دنیای مجازی، اما این افراد یا خود به صورت تخصصی و حرفه ای در ساخت کلیپ تبحر دارند و یا از کمک یک تیم حرفه ای بهره می برند، اما در نهایت تهیه یک محتوای فردی به سبک و سیاق شخصی برای جذب مخاطبی که علاقه مند به محتوا و موضوع پیج فرد مورد نظر است، کار آسانی نیست اما یک فعالیت فردی محسوب می شود درست مانند اینکه شما نقاش حرفه ای نباشید اما ایده ای جالب برای طراحی دارید و از پس اجرای ایده خود به تنهایی برمی آیید در این صورت بدون نیاز به حضور استاد و نقاش حرفه ای، مخاطبینی که جذب ایده و کار شما شده اند، شما را همراهی می کنند اما وقتی پای تبلیغات، به میان می آید، موضوعی فراتر از تولید محتوای عادی، مد نظر است.

ساخت پست و استوری تبلیغاتی و تهیه کلیپ های تبلیغاتی، نیازمند و مستلزم نکات و اصولی است که با ساخت محتوای عادی متفاوت است.

در تبلیغات شما باید ایده و هدف داشته و میان این دو تناسب برقرار سازید و نیز با نگاهی خلاقانه و منطبق با به روزترین موضوعات جالب توجه، از طریق محتوای با کیفیت پویا با مخاطب ارتباط برقرار سازید.

ساخت پست و استوری تبلیغاتی

ساخت پست و استوری تبلیغاتی

شکل 3: ساخت پست و استوری تبلیغاتی

به ویژه اگر قرار باشد محتوای تبلیغاتی شما به صورت فیلم و انیمیشن باشد، عناصر دیگری مانند فیلمنامه و داستان کلیپ، تدوینگر و جلوه ویژه، نگاره های انیمیشنی، صدابرداری و صداگذاری، کارگردانی، حتی بازیگری و استودیو ضبط و فیلمبرداری و صحنه آرایی نیز الزام می یابد.

همه این ها را گفتیم و گفتیم تا برسیم به اینجا که هر چه برای ساخت کلیپ تبلیغاتی حرفه ای نیاز دارید ما داریم.

نمایش رویای شما با ما!

تیم تخصصی باران، برای ساخت پست و استوری تبلیغاتی شما، در حد یک پروژه سینمایی حرفه ای، وقت و انرژی می گذارد، به همین دلیل دوباره ادعای خود را یادآور می شویم: ما مدعی درخشش کلیپ تبلیغاتی خاص شما در عرصه تبلیغات هستیم.

حالا روی صحبتمان با شما صاحبین کسب و کار، استارت آپ و کارآفرینان دنیای مجازی است، ما تصویر رویای شما را بر روی صفحات دیجیتالی، به نمایش می گذاریم.

  • اگر ایده و برنامه ای در نظر ندارید، ما هستیم
  • اگر نیز به طرح و فیلمنامه دارید، ما هستیم
  • اگر انیمیشنی خاص می خواهید، ما هستیم
  • اگر نیازمند دوبله و صداگذاری و نریشن برای کلیپ تبلیغاتی خود هستید، ما هستیم…

ما هستیم تا صفر تا صد ساخت پست و استوری تبلیغاتی حرفه ای خود را به ما بسپارید و ما نیز با قدردانی از اعتماد شما، تمام انرژی و خلاقیت خود را به ساخت و پرداخت رویای شما می سپاریم تا دست شما را در دست اهدافتان گذاریم.

استودیو باران، با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های سینمایی از جمله پرده سبز و کروماکی، جلوه های ویژه بصری و سمعی و عناصر گرافیکی، کلیپ شما را تهیه می کنیم.

ساخت پست و استوری تبلیغاتی

ساخت پست و استوری تبلیغاتی

شکل 4: کلیپ تبلیغاتی همراه با جلوه های ویژه

نگران انتشار تبلیغات خود نباشید، ما حتی پس از ساخت کلیپ تبلیغاتی، برای انتشار آن توسط اینفلوئنسرها و سلبریتی ها، برنامه ریزی و رایزنی می کنیم.

ما از پیش از شروع پروژه تبلیغات شما، در مقام مشاور، تا نشر آن و افزایش بازدید آن در اینستاگرام، کنار شما هستیم.

هزینه و قیمت ساخت کلیپ تبلیغاتی در موسسه باران

هزینه ای که شما بابت قیمت ساخت کلیپ تبلیغاتی می پردازید، در واقع سرمایه گذاری سودآوری است که موفقیت کار شما را تضمین می کند.

قیمت ساخت پست و استوری تبلیغاتی، بر اساس تعرفه های مصوب و بر مبنای پروژه شما، تعیین می شود.

هزینه و قیمت پروژه تبلیغاتی شما، با توجه به نوع کلیپ و عناصر مورد استفاده در ساخت و پردازش و نشر آن، تخمین زده می شود.

ما فهرست خدمات و نرخ انواع پروژه های تبلیغاتی را برای شما برآورد می کنیم تا با برنامه ریزی دقیق، برای سرمایه ای که برای معرفی کسب و کار خود در نظر دارید، تصمیم بگیرید.

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام
چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم
ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی
آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی
آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با فتوشاپ
آموزش ساخت پست تبلیغاتی در اینستاگرام
دانلود برنامه ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای
بنر تبلیغاتی اینستاگرام چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *