مدیریت پیج اینستاگرام, مقالات

ساخت کلیپ ارزان اینستاگرامی و بهترین تولید محتوای ارزان

ساخت کلیپ اینستاگرام با ایده و فیلمنامه

من امیر علیپور مدیر برنامه واینرهای اینستاگرام و سازنده کلیپ های بسیاری از پیج های اینستاگرام هستم و همینطور فیلمسازی ارزان (Low-Budget) رو از ده ها سال پیش شروع کردم.

همه این پیشنهاداتی که می گم می تونه به نظرتون نشدنی، پرهزینه و … باشه، برای کسی که دنبال دلیل برای حرکت نکردن، نشدن و … باشه. ولی برای کسی که فقط دنبال راه حله و دنبال سر نخه، هر کدومش می تونه جرقه ای برای مسیری تازه برای یک عمر فعالیت با عشق باشه.

چون سفارش های بسیاری داشتیم و با آدم های زیادی کار کردم، نمونه های بسیاری برای هر مورد دارم و بازخوردشو دیدم. هر بخشی رهرو خودشو داره، کسی که این مسیرو انتخاب کرده و روزانه میلیون ها و میلیاردها درآمد از هر روش داره.

 

1- استودیو بسازید.

به یه دوربین و موبایل و یه پرده سبز در یه اتاق، مثل سرنا امینی … بهترش می شه چند تا دوربین حرفه ای با کیفیت، نورپردازی، تجهیزات صدای عالی، پرده های رنگارنگ و بک های آماده، طراحی صحنه با مبل و پارچه و تجهیزات نوری رنگارنگ و … می شه مثل استودیوهای فیلمسازی بُعد، استودیو فردا، و یا شهرک سینمایی خصوصی و …

اگر استودیو داشتی و پرده سبز و … داشتی، می تونی به عنوان استودیو کروماکی و یا استودیو برای ضبط های آموزشی، پخش زنده اینستاگرام، آپارات و … اجاره بدی و یا کلیپ های اینستاگرامی، تیزر و تجاری و … بسازی و منبع درآمد بسیار خوبی داشته باشی و گسترش بدی با تجهیزات و لوکیشن های جدید و …

اگه هیچ کدوم رو نداشتید، فضای بیرون مثل پارک، فضاهای باز، اماکن عمومی مثل پاساژ ها و مال های بزرگ و … می تونه بهترین استودیوهای فضای براتون باشه و با گوشی رکورد (هم تصویر، هم صدا) کنید.

 

2- بازیگر و عوامل

پیدا کردن یار و همراه، ساختن تیم برای ساختن بهترین کارها در سطح جهانی، از مهمترین مولفه های که هنرمندان واقعی و شرکت های چند ملیتی دنبال می کنند و با این کار شما در ساخت رسانه ای پیشرو، ماندگار، اثرگذار و … بهترین و محکم ترین قدم را بر می دارید.

 

3- خروجی داشته باش.

مسائل را برعکس و از آخر ببینید. از تاثیری که در مخاطب، جامعه، حرفی که می خواد بزنه، ببینید. و کمالگرایی بی نهایت را کنار بگذارید و آنچه که در توان بگذارید ولی خروجی را حتما انجام دهید. در زمانه ای هستیم که ثانیه ها در تمام ابعاد زندگی تاثیرگذار شده.

 

4- چندین محل درآمدزایی بساز.

از مثال معروف “همه تخم مرغ هایت را در یک سبد نگذار” که بگذریم … در جامعه کنونی با قوانین یک شبه، تغییر مسیرهای لحظه ای و حوادث بی نهایت بالا و پایین و … تمام تلاش تان را بکنید که چندین محل درآمدزایی ایجاد کنید تا بتوانید در این هرج و مرج، بی نظمی، بی قانونی ها و تغییرات ناگهانی بدون توقف گام بردارید و بتازید.

 

5- راه حل برای دیگران باشید.

راه حلی برای خودتون ایجاد می کنید، برای دیگران هم گسترش بدید. مثلا با اجاره دادن. دیدید انواع اجاره ها رو از اجاره ماشین، خونه، تجهیزات صدا و پذیرایی و …

اگه کلیپ برای خودتون می سازید، برای دیگران و مشتریان تون هم بسازید.

 

6- کاربرد پیدا کنید.

تلفن همراه بهترین مثال برای این مورده. تلفن بود اما الان میلیون ها کاربرد داره و موفقیت و نفوذ نامحدود آن در لحظه لحظه زندگی هامون کاملا مشخصه. برای هر کاری که انجام می دید، پیدا کردن کاربرد می تونه سرعت شما رو شتاب بده، حرکت تون رو پرقدرت، انرژی و انگیزه هاتون رو چند برابر …

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *