طراحی سایت

با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی طی چند ماه به فروش میلیونی برسید

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

وجود سایت فروشگاهی برای افزایش فروش و رشد درآمد بسیاری از سازمان ها و کسب و کارها الزامی است. نمی توان گفت در عصر ارتباطات که تکنولوژی همچون ترن پرسرعتی در حال حرکت است نیازی به فروش و تبلیغات اینترنتی نیست. دوره کسب و کارهای سنتی به سر آمده و وقت آن است تغییرات جدی را اعمال کنید. با طراحی یک سایت فروشگاهی به راحتی می توان فروشی بدون مرز داشت که 24 ساعته مشتریان به محصول، خدمات و تولیدات شما دسترسی داشته باشند. با طراحی سایت باران همراه باشید.
نگاهی به برخی کسب و کارهای قدیمی بیاندازید که امرزه نیز، جایگاهشان را با همان اعتبار و محبوبیت گذشته حفظ کرده و به پیشرفت های بزرگ تری دست یافته اند. اما در همین راستا دیگر مشاغل قدیمی هم وجود دارند که به همان حجره و فروش اندک بسنده کرده اند و روزگار می گذرانند. قطعا روش های سنتی دیگر پاسخگوی نیاز مشتریان نیست و مخاطب دنبال سریع و راحت ترین راه برای مرتفع کردن خواسته های خود هستند. با طراحی سایت فروشگاه صاحبان مشاغل این امکان را یافتند تا فروش خود را از وضعیت محدود و بسته به فروش بدون مرز و بدون محدودیت ارتقاء دهند. معرفی، تبلیغ، فروش محصولات یا خدمات در شبکه گسترده جهانی یکی از بهترین روش های بازاریابی و فروش مدرن است.

قیمت طراحی سایت فروشگاه برای انواع مشاغل، کالا و خدمات

اولین سوالی که به ذهن مخاطب می رسد قیمت طراحی سایت فروشگاه است. طراحی سایت فروشگاه نسبت به یک سایت ساده الگوها و روش های متفاوتی دارد که در سایت فروشگاه، مدت زمان و تعداد افرادی که مشغول به فعالیت هستند بیشتر است. با توجه به این زمان و افرادی که در طراحی سایت مشارکت دارند قیمت طراحی سایت فروشگاه برآورد می شود.
یک سایت فروشگاهی باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی پیاده سازی شده، به درگاه و سامانه های مختلف وصل شود و در سمت مدیریت گزارشات و اطلاعات جامعی را ارائه نماید. تخصصی بودن طراحی سایت فروشگاه نیاز به زمان و افراد بیشتری دارد که قطعا قیمت طراحی آن نیز بیشتر خواهد بود.

ارائه گزارش دقیق از فعالیت کاربران به مدیر با طراحی سایت فروشگاه

مهم ترین بخش مدیریت یک سایت فروشگاهی دریافت اطلاعاتی نظیر درآمد، فروش، موجودی انبار، تحلیل خدمات، تولیدات و پرفروش ترین های سایت است. طراحی سایت فروشگاه به شما این امکان را می دهد تا در بازه های زمانی مختلف فروش خود را ارزیابی کنید و بیشترین تمرکز خود را صرف تولید برترین ها و یا پرفروش ترین ها نمایید. با این روش به راحتی از تولید کالاهای کم مصرف جلوگیری نموده و به افزایش در تولید و ارتقا محصولات محبوب نمایید (زمان و هزینه ها صرف تولیدات ارزشمند خواهد شد).

موارد مهم و اساسی در طراحی سایت فروشگاه

1. طراحان سایت های فروشگاهی باید این امکان را به مدیریت بدهند تا تولیدات و محصولات خود را به صورت دسته بندی در لیست های مخصوص قرار دهند، ماهیت سایت منظم و منسجم باشد تا مخاطب دچار سر درگمی نشود.
2. ظاهر زیبا و جذاب سایت مخاطب را به سرعت جذب نماید.
3. بارگزاری و نمایش کامل سایت طی 3 الی 7 ثانیه انجام شود.
4. استفاده از تصاویر و عکس با کیفیت، در ابعاد مناسب و حجم کم در گالری و تصاویر هر محصول یا خدمات.
5. امکان دسترسی مخاطب به بخش های مختلف سایت بدون نیاز به سوال یا ایجاد وقفه.
6. وجود نمادهای الکترونیکی و مجوزهای رسمی
7. فیلترهای جستجو جهت سرعت بخشی و جستجوی پیشرفته در یافتن محصول مد نظر.
8. امکان مقایسه قیمت و مشخصات محصولات هم رده در برندهای مختلف برای کاربر.

مخاطب سایت فروشگاهی چه کسانی هستند؟

هنگامی که فروشگاه خود را به صورت اینترنتی در دسترس کاربران قرار می دهید، مخاطب می تواند از هر قشر، رده سازمانی و اجتماعی باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اگر به صورت اصولی و تکنیکال انجام شود و UI / UX قوی داشته باشد مخاطب با هر سن و سال و سطح سواد به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کرده و خرید خود را انجام دهد. در صورتی که خدمات یا تولیدات شما بسیار تخصصی و حرفه ای است و حرفی برای گفتن داشته باشد نسبت به رقبا در روش اینترنتی سود بیشتری دریافت خواهید کرد.

رعایت واکنش گرایی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

سایت های ریسپانسیو یا واکنش گرا از استقبال بسیاری برخوردار است که تجربه ای تکرار نشدنی از یک خرید اینترنتی به مخاطب می دهد. ابزار کاربران دنیای مجازی موبایل و آیپدهایی است که همه روزه امکان گشت و گذار در وب و استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف را فراهم می آورند. واکنش گرایی یک سایت باعث می شود بارگزاری سایت در دستگاه های قابل حمل مختلف به راحتی انجام شود بدون اینکه نقاط کور و کادرهای نامنظم در ساختار سایت ایجاد نماید. سازگاری سایت با انواع گوشی های هوشمند، سبب می شود تا بازدیدها و ترافیک سایت افزایش یابد. گوگل بصورت کاملا هوشمند متوجه این خدمت به کاربران خواهد شد و رتبه سایت را ارتقا می دهد.

طراحی سایت فروشگاه همراه با جلب اعتماد کاربر

سایت فروشگاه اینترنتی همانند ویترین یک گالری یا قفسه های فروشگاه حقیقی است. طراحی سایت فروشگاه باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر جذب مخاطب موجب جلب اعتماد وی نیز شود. هنگامی که کاربر قصد انتخاب محصول و تکمیل عملیات خرید را دارد مهم ترین المانی که وجودش اهمیت پیدا می کند نماد اعتماد الکترونیک است.
درگاه های پرداختی که در سایت های فروشگاهی وجود دارد قبل از هرچیز باید امن باشد تا مخاطب با اطمینان خاطر به انجام تراکنش بپردازد. بسیاری از کلاهبرداری ها از طریق فروشگاه های اینترنتی تقلبی انجام شده که امروزه کاربران با آگاهی بیشتر پس از مشاهده نماد اعتماد الکترونیک به انجام تراکنش می پردازند.
به طور کلی تجارت الکترونیک زمانی در طراحی سایت فروشگاه موفق عمل می کند که درگاه های پرداخت و سیستم های رمزگذاری و تمام مراحل امنیتی تراکنش، در آن لحاظ شده باشد. پروتکل های امنیتی برای حفظ اطلاعات حساب بانکی کاربر نیز یکی از ملزومات در طراحی سایت فروشگاه است.

با طراحی سایت فروشگاه یک فروشنده همه فن حریف 24 ساعته خواهید داشت

سایت فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد فروشگاهی بزرگ با قرفه های زیبا داشته باشید و از لوکس ترین طراحی ها در جلب توجه مخاطب استفاده نمایید بدون آنکه هزینه اجاره فروشگاه فیزیکی، حقوق کارکنان، لوازم اداری و فروشگاهی و غیره داشته باشید. ارائه کاتالوگ، معرفی نمونه های بیشتر از یک محصول در برندهای متفاوت، ارائه اطلاعات کامل محصول، دسترسی 24 ساعته به فروشگاه و امکان دسترسی با دیوایس های مختلف، سایت فروشگاه را به فروشنده ای حرفه ای تبدیل خواهد کرد که بی وقفه نیازهای مشتریان را پاسخگو خواهد بود. فروشگاه اینترنتی به شما کمک می کند تا فروشی 10 برابری داشته و خارج از مرزهای جغرافیایی نیز به تبلیغات و معرفی خود بپردازید. با این روش به راحتی می توان میلیون ها تومان/دلار درآمد بسته به نوع کسب و کار داشته باشید. می پرسید چطور؟

با تولید محتوا، درآمد سایت فروشگاهی خود را میلیونی کنید

تبلیغات، تحلیل سایت و فعالیت منظم در فروشگاه اینترنتی تنها بخشی از روش های موفقیت در یک کسب و کار است. اما در میان خیل عظیم رقبا و افرادی که سال ها است حرف اول را در فروش میزنند چطور می توان خوش درخشید و گوی سبقت را از آن ها ربود؟
تولید محتوای حرفه ای از جمله روش هایی است که این روزها موجب سرگرمی و جذب نامحسوس مخاطب برای فروش شده است. تولید محتوای ویدئویی، متنی، تصویری، صوتی و غیره در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها از استقبال عجیب و چشمگیری برخوردار بوده است که برگ برنده ای برای کسب و کارهای مختلف محسوب می شود. پیشرفت تکنولوژی به گونه ای بوده است که افراد برای دست یافتن به هر آدرس، برند و محصولی به جستجو در گوگل می پردازند. در این راستا مشاغلی که محتوای اصولی تولید کرده باشند در نتایج برتر گوگل به مخاطب ارائه خواهند شد که برآوردها نشان می دهد مخاطب نیاز خود را همواره در صفحه اول گوگل برآورده ساخته و به سراغ دیگر نتایج نخواهد رفت. رتبه اول بودن کار آسانی نیست و نیازی به فعالیت چندین و چند ساله هم ندارد، متخصصان تولید محتوا می توانند راه شما برای رسیدن به مشتریان بیشتر و درآمدهای بالا را کوتاه تر کنند.

استفاده از عکس های تبلیغاتی در سایت فروشگاه

سعی کنید تصاویری که در فروشگاه الکترونیکی خود قرار می دهید کاربر پسند و با کیفیت باشد. توصیه می کنیم از عکاسی صنعتی در خلق تصاویر تبلیغاتی محصولات خود استفاده کنید. یک عکس با کیفیت و زیبا می تواند در سه ثانیه 10 برابر یک نوشته تاثیر گذار باشد و هیجان خرید بیشتری در مخاطب ایجاد نماید. عکاسی محصولات خود را به عکاسان حرفه ای ما بسپارید، قطعا به نتایج شگفت و غیر قابل باور در فروش دست خواهید یافت.

هویت بخشی به کسب و کار قبل از طراحی سایت فروشگاه

برای فعالیت در فروش یک محصول طراحی سایت فروشگاه، بدون داشتن هویت و نشان تجاری کار بیهوده ای است. هویت بصری و برند سازمانی به شما کمک خواهد کرد تا منحصر به فرد در میان رقبا و بازار داغ تبلیغاتی ظاهر شوید. لوگو عنصر مهمی در هر کسب و کار است که هویت سازمان را برجسته می کند و در میان رقبا شما را متمایز خواهد ساخت. داشتن لوگو حرفه ای و خلاقانه به شما کمک می کند تا بهتر در اذهان ماندگار شوید و هر کجا دیده شود نام محصولات شما خاطر نشان خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاه خود را به چه کسانی بسپاریم؟

همانطور که در بالا گفته شد طراحی سایت تنها یکی از جنبه های فروش موفق اینترنتی است که در پی آن باید از عکاسی حرفه ای، تولید محتوای با کیفیت و استفاده از هویت سازمانی بهره مند شد. تیم طراحی سایت باران، با ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاه با بیشترین میزان امنیت، تولید محتوای با کیفیت، عکاسی صنعتی، تولید ویدئوهای تبلیغاتی جذاب و ایجاد برند ماندگار و پایدار مشغول به فعالیت با کسب و کارهای مختلف است. به شما امکان آن را خواهیم داد تا در کمتر از یک سال و حتی طی چند ماه به درآمدهای بالا برسید، بدون محدودیت فعالیت نمایید و نامی آشنا در اذهان شوید. طراحی سایت باران با بهره مندی از افراد خلاق و حرفه ای در این زمینه، پشتوانه ده ها سال تجربه درخشان دارد که به بسیاری از کسب و کارها و سازمان ها در فروش و تبلیغات مشاوره و خدمات ارائه نموده است. در صورت تمایل می توانید با شماره های تماس پنل ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.

نویسنده: آمنه ظریفی– گروه تولید محتوای تیم طراحی سایت باران

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

نوشته های مشابه