خدمات برگزاری همایش

مجری برگزاری مراسم ها و مناسبت های تشریفاتی : شرکت برگزار کننده همایش تهران: خدمات برگزاری همایش

مجری برگزاری مراسم ها و مناسبت های تشریفاتی : شرکت برگزار کننده همایش تهران: خدمات برگزاری همایش

معمولا در ایام و مناسبت های خاص, شاهد برگزاری مراسم ها و همایش هایی از سوی ارگان های مختلف هستیم. برگزاری این نوع مراسم ها برای سازمان ها, نهادهای دولتی و خصوصی و سایر ارگان ها دغدغه ها و دردسرهای بسیاری بدنبال دارد, به همین دلیل برگزاری مراسمات مناسبتی و همایش ها را به موسسات ارائه دهنده خدمات همایش و تشریفات واگذار می کنند. موسسات متعددی در این زمینه وجود دارند که انواع خدمات پذیرایی و تامین تشریفات را به عهده می گیرند تا اضطراب و نگرانی مسئولین برگزار کننده این گونه مراسم ها را کاهش دهند. با این مقدمه قصد داریم شما را با مجموعه ای معتبر و خوش سابقه آوانمای باربد آشنا کنیم و انواع خدمات ارائه شده توسط این مجموعه مجری خدمات همایش را معرفی کنیم. برای آشنایی کامل با خدمات جذاب و متنوع این مجموعه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

برخی از فعالیت‌های موسسه آوا نمای باربد
مجموعه آوا نمای باربد از صفر تا صد تهیه کنندگی و اجرای مراسم، مسئولیت تمامی برنامه هایی که از جانب سازمان و یا نهاد مربوطه درخواست شده باشد را بصورت کاملا دقیق و حساب شده به عهده می گیرد و به نحو احسن خدمات خود را طبق برنامه و کنداکتور ارائه می دهد.

از فعالیت های موسسه تشریفاتی آوا نمای باربد می توان به موارد زیر اشاره کرد که بسته به نوع سفارش متقاضیان انجام می پذیرد:

 

1. محل مناسب برگزاری مراسم و همایش

از مهم ترین بخش های برگزاری هر مراسمی، تامين سالن و مکان برگزاری مراسمات مناسبتی و همايش های مورد نظر می باشد. مجموعه آوا نمای باربد قادر است بهترین سالن ها را متناسب با مراسم در حال برگزاری, برای سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مهیا کند تا مسئولین مربوطه با خیالی آسوده به برگزاری همایش و مراسم های مناسبتی بپردازند.

 

2. پذیرایی از مهمانان و مدعوین و خدمات رسانی

چگونگی پذیرایی از میهمانان از جمله عناصر بسیار مهم در برگزاری مراسمات مناسبتی می باشد. برای این امر خدمه پذیرایی و تشریفات آوا نمای باربد با لباس پرسنلی مخصوص , میهمانان را به گرمی استقبال پذیرایی و بدرقه می کنند. تمام مهمانداران این مجموعه اصول برخورد و مصاحبت با میهمانان خاص را فرا گرفته اند.
همچنین برای پذیرایی از مهمانان بنا به سفارش و سلیقه میزبان, انواع دسرها و نوشیدنی ها و خوراکی, میوه, انواع غذاها و سایر اقلام پذیرایی به بهترین شکل توسط مهمانداران اعزامی این مجموعه انجام می شود. برگزاری مراسمات مناسبتی و همايش ها بدون ظروف و ابزارهای پذيرايی مقدور نمی باشد. این مجموعه قادر به تامين انواع ظروف مورد نياز پذيرايی در تمامی مراسمات، مجالس و همايش ها می باشد.

 

3. تزئینات و زیباسازی سالن های برگزاری مراسم

مسلما زیبایی فضایی که مراسم در آن برگزار می شود اهمیت ویژه ای دارد. زیرا میهمانان قرار است ساعت ها در این مکان حضور و تعامل داشته باشند. اگر فضا خیلی ساده و بی روح باشد سبب خستگی حضار می شود. بنابراین تدابیر و ابزاری برای این امر در نظر گرفته می شود تا میهمانان فضایی مملو از آرامش و راحتی و یا پرشو و پر هیجان را تجربه کنند.

 

4. نورپردازی و ایجاد جلوه‌هایی زیبا با استفاده از نورهای متفاوت

نور یکی از عواملی است که تاثیر مستقیمی بر میزان شور و انرژی افراد می گذارد. اگر سالن مراسم با نورپردازی هایی مناسب تزیین شود، حس فوق العاده ای به مخاطبان و میهمانان القا می کند.

 

5. پخش موسیقی‌های مناسب با مراسم و یا جشن

دعوت از خواننده های مطرح کشور و اجرای زنده موسیقی می تواند کامل کننده یک مراسم جذاب باشد که میهمانان را به وجد می آورد و باعث می شود خاطره ای خوش از شرکت در چنین مراسماتی را در ذهن خود ثبت کنند.

 

6. سیستم صوت حرفه ای برای مراسم

راه اندازی کامل صفر تا صد سیستم صوت برای سخنرانی، پخش موسیقی و اجرای زنده موسیقی و هر نوع فعالیت صوتی به همراه حضور صدابردار حرفه ای جهت هماهنگی و راه اندازی سیستم صوت خدمتی دیگری از مجموعه خوش نام آوا نمای باربد می باشد.

 

7. عکس‌برداری و فیلم‌برداری حرفه‌ای

همیشه یک تیم حرفه ای از عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای که از بهترین دوربین ها برای ثبت لحظات مختلف مراسم استفاده می کنند, در لیست خدمات موسسه آوا نمای باربد به چشم می خورد. این گروه فیلمبرداری با راه اندازی یک اتاق فرمان حرفه ای تمام لحظات مراسم را با جزئیات و بهترین کیفیت ضبط می کنند و در اختیار برگزارکنندگان برای انتشار در رسانه های مطبوع خود قرار می دهند.

فیلمبرداری و عکاسی از مراسم و همایش ها

فیلمبرداری و عکاسی از مراسم و همایش ها

 

8. مجری توانمند و محبوب

تمام امکاناتی که قرار است در سالن ارائه شود مستلزم نمایش خوب و برگزاری خوب است در غیر اینصورت نتیجه قابل قبولی از مراسم به جا نخواهد ماند. بنابراین حضور مجری توانمند و نام آشنا برای حضور و برگزاری مراسم می‌تواند نقطه عطف مراسم باشد که شور و هیجان را در فضا حاکم کند تا خستگی و کسالت به سالن راه نیابد. مجریان مرد و مجریان زن تلویزیون، رادیو و مجریان تخصصی هر حوزه در کنار شما خواهند بود تا مراسم به طرز فوق العاده یکدست و طبق برنامه از پیش تعیین شده و بدون وقعه پیش رود.

 

9. حضور استند آپ کمدین های معروف و شومن

برای مراسماتی که در ایام و مناسبت های شاد برگزار می شود, یکی از آیتم های جذاب و پرطرفدار حضور استند آپ کمدین و شومن است. اگر این کمدین از افراد برجسته و مطرح باشد با حضور و اجرای هیجان انگیز خود فضا را پر از شادی خواهد کرد و حضار و میهمانان سالن را به وجد خواهد آورد. شما می توانید از موسسه آوا نمای باربد درخواست هر یک از کمدین های معروف و خوشنام کشور را برای حضور در مراسم خود داشته باشید. قطعا با حضور چنین چهره های مشهوری خاطرات ماندگارتری از مراسم در ذهن حضار باقی خواهد ماند.

حضور استند آپ کمدین های معروف و شومن

حضور استند آپ کمدین های معروف و شومن

10. اهداء به موقع هدايا در مراسم توديع

در بعضی از مراسمات مناسبتی و همايش ها, مراسم تودیع یکی از بخش های مهم به شمار می رود. در مواقعی که سازمان و يا نهادی اقدام به برگزاری مراسم توديعی برای يک يا چند تن از پرسنل خود می نمايد، اهداء به موقع هدايا به اين پرسنل از اهميت ويژه ای برخوردار می باشد. خدمه پذيرايی اعزامی موسسه آوا نمای باربد با تسلط بر چگونگی برگزاری مراسم توديع، به بهترین شکل ممکن در اين خصوص به ارائه سرويس می پردازند. همچنین اینگونه مراسمات از جانب این مجموعه با تشریفات خاص و مجری برگزار می شود که کمتر شاهد موارد اینچنینی خواهید بود.

 

11. خدمات خاص و لاکچری با دیزاینر اینونت

مجموعه آوا نمای باربد خدمات و امکانات متنوع و گسترده ای را برای متقاضیان برگزار کننده ایونتها، جشن ها, سمینارها و انواع همایش ها در نظر گرفته است که متناسب با درخواست برگزار کنندگان با برنامه ریزی دقیق ایونت به همراه برگزاری با دیزاین اختصاصی و لاکچری ارائه و اجرا خواهند شد.

 

12. دعوت از بازیگران و چهره های سرشناس هنر کشور

قطعا حضور چهره های محبوب و مشهور مثل بازیگران، مراسم را به یادماندنی تر و افراد را برای شرکت در چنین مراسمی ترغیب می کند. مدیریت موسسه آوا نمای باربد این قول را به برگزارکنندگان مراسم می دهد که بنا به درخواست میزبان از بازیگران محبوب و مطرح سینما و تلویزیون برای شرکت در مراسم دعوت به عمل آورد.

موسسه آوا نمای باربد خدمات مختلف و متنوعی برای سازمان های دولتی و نهادهای خصوصی ارائه می دهد. هر یک از سازمان ها که تمایل به برگزاری جشن ها و مراسم های مناسبتی دارند می توانند بهترین خدمات را از این مجموعه دریافت کنند. برگزاری مراسم ها بنا به درخواست سازمان مربوطه در مکان های مجللی مثل هتل ها, سالن آمفی تئاتر, سالن همایشات, دانشگاه ها و سایر مکان ها را با قیمت های مناسب برای برگزاری مراسم در اختیار متقاضیان قرار می دهد. شما می توانید با توجه به بودجه و مبلغ پرداختی بهترین خدمات و پیشنهادات ممکن را از مدیریت این مجموعه دریافت کنید.

نوع برنامه ریزی موسسه آوا نمای باربد
1. برنامه ریزی برای برگزاری نشست ها و مجامع فرهنگی به منظور معرفی موارد مرتبط با حوزه های تخصصی و مناسبت های ملی و مذهبی در داخل و خارج از کشور
2. برنامه ریزی و برگزاری مراسم ها و برنامه های مناسبتی، مذهبی و ملی در داخل و خارج از کشور
3. برنامه ریزی، تمهید مقدمات و اعمال ملاحظات فرهنگی، تبلیغاتی و تشریفاتی
4. هماهنگی با مجری، مترجم, خواننده, بازیگر و گروه های هنری برای حضور در برنامه ها
5. هماهنگی برای تامین هدایا، اقلام و سایر موارد در برنامه ها
6. انجام کلیه هماهنگی­ ها با واحدهای مرتبط به منظور برگزاری برنامه ها
7. مکاتبه با نهادها و دستگاه ­ها به منظور اخذ تسهیلات و امکانات خاص و ویژه
8. نظارت بر نصب بنر، پوستر و آگهی ها و تبلیغات محیطی مراسم ها
9. ارائه خدمات تبلیغاتی به معاونت های و مدیریت­ های موسسه براساس دستورالعمل های دریافت شده از میزبان
10. انجام کلیه خدمات گرافیکی شامل طراحی پوستر، بنر و سایر اقلام تبلیغاتی
11. طراحی اقلام تبلیغاتی مصرفی از قبیل هدایا، اوراق اداری، تابلوهای اعلانات، تابلوهای راهنما و سایر ملزومات

موسسه آوا نمای باربد با گروه حرفه ای، متخصص و با تجربه خود و همچنین کسب مجوزهای لازم در زمینه های:
– خدمات تشریفات
– برگزاری سمینار
– برگزاری همایش
– برگزاری کارگاه آموزشی
– برگزاری جشن های مناسبتی
– برگزاری مراسمات سازمانی
– برگزاری ورکشاپ آموزشی
– جشن های مناسبتی مانند روز مادر, روز دختر و غیره
– مراسم های مناسبتی نظیر روز پزشک, روز معلم, روز دانشجو, روز دانش آموز و غیره
– تدارکات جشن ها از قبیل گل آرایی، وسایل و تجهیزات پذیرایی، طراحی و اجرای دکوراسیون محل مراسم
– تزیین میز و تزیین فضا مناسب با نوع مراسم شما
– اجاره فضای مناسب برای برگزاری مراسم مانند باغ های مجلل، هتل ها و رستوران ها، سالن ها و نمایشگاه ها
– خدمات مربوط به عکس برداری، فیلم برداری و آماده سازی غذا و دیگر تدارکات پذیرایی از میهمانان شما عزیزان در مراسمات و جشن ها
تمام تلاش خود را می کند تا بهترین و ماندگارترین مراسم را برای شما رقم زند و با کمترین هزینه بهترین خدمات را ارائه دهد.

 

برگزاری مراسمات در خارج از کشور

سازمان ها و نهادهایی که بنا به دلایلی مانند روابط بین المللی و ارتباط بیشتر کشورها و غیره تمایل دارند بعضی از همایش ها و سمینارها را در خارج از ایران و در کشورهای مختلف برگزار کنند می توانند مسولیت تمام مراسم از ابتدا تا انتها را به عهده موسسه معتبر آوا نمای باربد محول کنند. این مجموعه بطور دقیق و با برنامه ریزی های حساب شده بهترین مکان ها را در کشورهای مختلف برای میزبانان رزرو می کند و کلیه هماهنگی های لازم را انجام می دهد. تمام آیتم ها از تزیینات گرفته تا پذیرایی و هماهنگی میهمانان و غیره را مانند مراسماتی که در داخل کشور برگزار می کند را به نحو احسن اجرا می کند.
خدمات موسسه آوا نمای باربد برای مراسم های خارج از کشور
– رزرو هتل برای اقامت
– تهیه برنامه غذایی برای میهمانان ایرانی و خارجی
– تهیه سرویس رفت و آمد
– تهیه برنامه و تعیین اعلام محل جلسات با نظر میزبان
– همراهی گروه در تمام مدت
– تهیه بلیط هواپیما از طریق تدارکات
– تنظیم برنامه استقبال و مشایعت برای میهمانان
– نظارت بر امور برگزاری مراسم
– انجام خدمات گمرکی
– مشارکت در تهیه هدایا برای میهمانان و پرسنل
– برنامه ریزی برای زمان فراغت میهمانان
– دعوت از مترجم
– هماهنگی با رسانه های خبری
– هماهنگی با وزارت مربوطه و امور خارجه جهت تنظیم برنامه مسافرت

برنامه هایی که توسط مجموعه آوا نمای باربد برای مراسم هاصورت می گیرد:
همه ی سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی یک روز و یا یک هفته در طول سال مراسم خاصی را برگزار می کنند. برای نمونه: هفته سلامت, هفته نیروی انتظامی, روز ارتش, روز پزشک و غیره که برنامه ریزی و تهیه تدارکات برای اینگونه مراسمات نیاز به نیرو و زمان زیادی دارد. اما سپردن اینگونه مسئولیت ها به موسسه ای مثل موسسه آوا نمای باربد سبب می شود میزبان مراسم باخیالی کاملا آسوده و بدون هیچ گونه دغدغه ای در مراسم حضور پیدا کند و از برگزاری با شکوه مراسم لذت ببرد. لیست کارها و برنامه های این مجموعه قبل از شروع کار بدین شرح است:
1. تهیه فهرستی از سالگردها و مراسم ویژه
2. تهیه برنامه جهت مراسم افتتاحی
3. ارسال کارت دعوت به وزارتخانه‌ها و سازمان های مختلف.
4. ارسال کارت دعوت برای میهمانان و همکاران در خارج کشور.
5. برگزاری اعیاد و روزهای تاریخی و سیاسی
بی تردید برگزاری و تدارکات چنین مراسماتی توسط خود میزبان با مشکلات زیادی همراه است و این مشکلات برای میزبانان استرس ایجاد کرده و برگزاری مراسم به نحو احسن انجام نخواهد شد. مهم‌ترین نکته در سپردن برگزاری مراسم به موسسه آوا نمای باربد آسودگی خیال میزبان است. برگزاری همایش ، برگزاری کارگاه آموزشی ، برگزاری جشن ها و برگزاری مراسمات سازمانی هر کدام شرایط و دغدغه های خاص خود را دارد که موسسه آوا نمای باربد برگزاری و مدیریت تمام این مراسمات را با کیفیت عالی انجام خواهد داد.

ایونت، برگزاری همایش، اجرای مراسم

ایونت، برگزاری همایش، اجرای مراسم

موسسه آوا نمای باربد با سابقه‌ای درخشان، می‌تواند برگزاری سمینار و جشن های مناسبتی تمام ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی را به عهده بگیرد و مراسم را به بهترین شکل و با خدمات عالی برگزار کند.

 

در هر ساعت از شبانه روز می تونی به من امیر علیپور 09121943801  و یا در (واتساپ / اینستاگرام) تماس بگیری.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “مجری برگزاری مراسم ها و مناسبت های تشریفاتی : شرکت برگزار کننده همایش تهران: خدمات برگزاری همایش

  1. khosro گفت:

    با تشکر از جواب سریع و همکاری تون
    وستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *