مقالات

اشیاء تزئینی برنزی

اشیاء تزئینی برنزی

به صفحه ما خوش آمدید

شما اشیاء تزئینی برنزی را جستجو کرده‌اید و در این صفحه نزدیکترین مطابقت‌های محصول ما برای اشیاء تزئینی برنزی برای خرید آنلاین نمایش داده می‌شود.

 

اشیاء تزئینی برنزی

 

مواد برنجی و برنزی مورد استفاده در محصولات دکوراسیون منزل چیست؟

با گزینه‌های منحصر به فرد اشیاء تزئینی برنزی، ما به شما کمک می‌کنیم تا راه حل مناسبی برای سبک و خانه خود پیدا کنید.
در میان انتخاب گسترده مارک‌های و ظروف ما جستجو کنید. قطعا ظروف و اشیاء تزئینی برنزی زیبایی پیدا خواهید کرد که مناسب خانه شما یا مناسب هدیه دادن است.
چه به‌دنبال اشیاء تزئینی برنزی باشید که بتوانند رنگ‌ها و سبک‌ها را با هم ترکیب کنند، یا بخواهید اشیاء تزئینی با ویژگی‌های منحصر به فرد را داشته باشید، می‌توانید قطعه‌های عالی را در اینجا پیدا کنید!

چگونه با برنز خانه خود را تزئین کنیم؟

هیچ چیز به اندازه استفاده تزئینی از این فلز گرم جذاب نیست.
برنز به عنوان فلز منتخب صنعت طراحی در سال‌های اخیر دوباره ظاهر شده است و به لطف رنگ طلایی-قهوه‌ای پر زرق و برق آن، اغلب در طراحی داخلی برای افزودن لحظه‌ای به جذابیت دنیای قدیم استفاده می‌شود. مدال برنزی که معمولاً به نفر سوم یک رویداد اعطا می‌شود – که اخیراً از رویدادهای المپیک در ریو دیده شده است- راه خود را از سکو خارج کرده و به اقامتگاه‌های علاقه‌مندان به طراحی در سراسر جهان راه یافته است. دکور برنزی، یا از برنز پوشیده شده یا کاملا ساخته شده، در همه چیز از هنر دیوار گرفته تا گلدان‌های فلزی آویزان استفاده شده است. یک ست بشقاب، یک ساعت ایستاده به سبک باروک و یک کاسه مرکزی با جزئیات پیچیده این فهرست از دکورهای گرم فلزی را تکمیل می‌کنند. اگر طلا در برنامه‌های دکوراسیون شما نیست، این گزینه‌های دکور برنزی قلب هر عاشق طراحی را به دست خواهند آورد.

 

برنج و برنز موادی هستند که در صنعت دکوراسیون منزل و مبلمان منزل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما همچنین می‌تواند گیج کننده باشد که چه تفاوتی بین مواد برنج و برنز وجود دارد. این دو بسیار شبیه به هم هستند و هر دو می‌توانند برای محصول نهایی یکسان عمل کنند.
برنج و برنز هر دو آلیاژ مس هستند، اما برنج مس و روی و ماده برنز مس و قلع است. هر دو شبیه به هم هستند اما خواص و کاربردهای متفاوتی دارند. هنگامی که برنج یا برنز به محصولات دکور خانه تبدیل می‌شود، بارها از ماسه ریخته می‌شود یا از تکنیک موم گم شده یا قالب سرمایه گذاری استفاده می‌شود. هر یک از این روش‌های تولید، کاربردها و قیمت‌های متفاوتی دارند که می‌تواند بر تولید کلی تأثیر بگذارد.

جنس برنج و برنز چیست؟

برنز از 3500 سال قبل از میلاد یا به عصر برنز وجود داشته است. مردم از برنز برای ساختن مجسمه‌های دقیق، تیرها و سایر سلاح‌ها استفاده می‌کردند. مشخص شد که از سنگ و مس ساده قوی‌تر و مفیدتر است.
برنج در 500 سال قبل از میلاد معرفی شد و از آلیاژ یا مخلوط مس و روی ساخته می‌شود. چگونه این دو را با هم مخلوط می‌کنند و به چه نسبتی برنج را تشکیل می‌دهند. در اوایل مردم متوجه شدند که اگر مس و کالامین (یک سنگ معدن روی) را ذوب کنند، فلز طلایی رنگی به دست می‌آید که می‌توانند به اشیاء مختلف شکل دهند.
برنج شبیه برنز است، اما برنز به جای روی، آلیاژی از مس و قلع است. برنج و برنز آنقدر شبیه به هم هستند که در بسیاری از جاها به جای یکدیگر استفاده می‌شود. بسیاری از باستان شناسان ممکن است از برنج و برنز به عنوان آلیاژ مس یاد کنند. دلیل آن این است که آلیاژ مس به عنوان فلزی تعریف می‌شود که مس به عنوان جزء اصلی آن باشد.

تفاوت‌های فنی در برنج و برنز

تفاوت‌های فنی در برنج و برنز

از آنجایی که برنج و برنز به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، می‌تواند برای ما دشوار باشد که بفهمیم چه ماده‌ای چه خواصی دارد. در اینجا نموداری برای نشان دادن ویژگی‌های هر یک وجود دارد تا به شما در درک تفاوت‌ها کمک کند:

برنز

ترکیب آلیاژی از مس و روی آلیاژی از مس عمدتاً با مقداری قلع و همچنین مواد افزودنی دیگر. رنگ زرد خاموش، به نظر طلایی است اما کدرتر است. رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز
کاربردهای متنوع اشیاء تزئینی، وسایل لوله کشی، لوازم الکترونیکی، آلات موسیقی، قایق، و سخت افزارهای دریایی قایق‌ها و دریایی، اشیاء تزئینی به عنوان بسیاری از مجسمه‌های برنزی. زنگ و سنج.
خواص بسیار چکش خواری است اما نقطه ذوب پایینی دارد (900 درجه سانتیگراد) بنابراین هنگام ذوب به خوبی جریان دارد. با افزودن آهن، آلومینیوم، سیلیکون و منگنز می‌توان برنج را در برابر خوردگی مقاوم کرد. در صورت قرار گرفتن در معرض آمونیاک مستعد ترک خوردگی استرس است. به سختی فولاد نیست. سخت و شکننده. در دمای 950 درجه سانتیگراد ذوب می‌شود اما این می‌تواند به مقدار قلع موجود بستگی داشته باشد. برنز در برابر خوردگی (به ویژه آب دریا) و خستگی فلزات بیشتر از فولاد مقاومت می‌کند. به همین دلیل است که بیشتر از فولاد به عنوان منبع گرما و برق استفاده می‌شود.
تاریخچه برای اولین بار در حدود 500 سال قبل از میلاد شناخته شده است که قدمت آن به 3500 قبل از میلاد باز می‌گردد

برنج سخت یا نرم به چه معناست؟

درست مانند هر نوع ماده دیگری، برنج نیز می‌تواند کیفیت‌های مختلفی داشته باشد. این ویژگی‌ها با نسبت‌های مورد استفاده برای ساخت مس و روی تعریف می‌شوند.
بسته به نحوه ترکیب این دو ویژگی، ماده برنج می‌تواند به برنج سخت یا نرم تبدیل شود. به طور کلی، برنج یک ماده بسیار سخت و سخت است. این فلز سخت‌تر از مس ساده است اما هنوز به سختی یا استحکام فولاد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *