مدیریت پیج اینستاگرام, مقالات

متن های کلیپ های سرنا امینی | متن فیلم طنزهای جدید سرنا امینی

بیوگرافی سرنا امینی + متن های کلیپ های سرنا امینی

بیوگرافی سرنا امینی

سرنا امینی، بازیگر، عکاس و ادیتور حرفه ای خانم ایرانی که خود را متخصص در ساخت ویدیو، انیمیشن دو بعدی و سه بعدی، محتوا ساز می داند و صفر تا صد کلیپ هارو تنهایی میسازد. امین همسر سرنا و فرحان پسرش و فری طوطی سرنا امینی است و سرنا، خانواده خود را بهترین دوستان و رفقای خود می داند و خود را خیلی عجول، با وسواس فکری و خیلی احساسی توصیف می کند و هدفش در زندگی، بازیگری در سینمای حرفه ای است.

 

داستان ازدواج سرنا امینی

سرنا در لایو مشترک با پریسا پورمشکی در مورد نحوه آشنایی اش با همسرش گفت: در عکاسی کار می کرده و خانمی که همسایه خواهر سرنا بوده، به خانواده همسرش معرفی می کنه و همسرش با خانواده اش بصورت سنتی میان خواستگاری. بعد از دو سه جلسه آشنایی با هم ازدواج می کنند. همسرش بعدا گفته که توی همون روز قرار بوده دو جا برای خواستگاری برند که وقتی سرنا رو پسند می کنه، دیگه جای دوم برای خواستگاری نمی رن.

 

 

ابزار کار سرنا امینی برای ساخت کلیپ

در این مطلب متن های فیلم و کلیپ های طنز سرنا امینی رو نوشتیم. امیدوارم لذت ببرید.

سرنا امینی در استوری که از خونه اش گذاشته بود، توضیحاتی داد، که اینها رو برداشت کردیم:

یک اتاق کار که پرده سبز توش داره (پرده سبز سه متر طول) و آینه قدی با لامپ های دورش.

یک اتاق کار داره که توش دو تا کامپیوتر داره (احتمالا برای ادیت و تدوین کلیپ ها و استوری ها).

یک اتاق برای کارهای خیریه که بخشی از درآمدش برای کمک به نیازمندان هزینه می شه. پیشنهاد از سرنا و کارهاشو همسرش انجام می ده.

 

مصاحبه سرنا امینی یا تی وی پلاس

سرنا امینی در مصاحبه با TVPLUS در مورد شروع فعالیت و روش کار و خصوصیات اخلاقی اش گفت: تلفظ صحیح اسمش “سِرنا” است و شروع فعالیتم از پیج خصوصی ام که 24 تا فالوور از خانواده و هنرجویان رشته ورزشی ایروبیک بود، شروع شد و این حسرت همیشه در دل من بود که هر فیلم و سریالی که نگاه می کردم و همش می گفتم که ای وای، نشد که بشه، نشد که برم بازیگر بشم. اومدم توی اینستاگرام، نگاه کردم ویدیوهایی که وایرال می شد رو، گفتم چرا من نه؟ یک دابسمش خیلی کوتاه ضبط کردم و گذاشتم توی همون پیج شخصی ایم و با خودم گفتم اگه انرژی منفی بدن سریع پاک می کنم و تمام، دیگه ادامه نمی دم. گذاشتمو، همون 24 نفر زنگ زدن گفتن وای توی چقدر استعداد داری و فلانی و ادامه بده. دیگه من دیدم که مخاطب داره. ویدیوهای قبلی ایمو همه رو پاک کردم چون از نظر حجاب و اینها درست نبود، پیج رو بصورت عمومی در اوردم و ادامه دادم و از اونجا شروع شد.

در ادامه مصاحبه، سرنا در مورد انتخاب سبک طنزش گفت: خیلی آدم احساسی و جدی هستم بر خلاف چیزی که تصور می کنن همه، اونجور نیستم. هندی باز، فیلم هندی، غمگین، گریه و اینها خیلی … ، توی این فازها هستم. ولی چیزی که دیدم توی فضای مجازی وایرال می شه، طنز بود، بیشتر جذب مخاطب می کنه، طنز رو انتخاب کردم.

سرنا در مورد اینکه بیشتر در فضای مجازی چه کسانی و چه چیزهایی را دنبال و پیگیری می کند، گفت: بیشتر اخبار سینمایی و بازیگرهایی که بهشون علاقمندم رو دنبال می کنم و بیشتر فالووینگ هام بازیگر هستن.

سرنا در پاسخ به سوال اینکه خود را با سه کلمه توصیف کند، گفت: خیلی عجولم، خیلی عجول. یعنی اصلا اتفاقی که برام می افته باید خیلی سریع اتفاق بیوفته و باید همه چی به خوبی پیش بره سریع. خیلی وسواس فکری دارم. سر ایده هام شدید اذیت می کنم خانواده رو، می شینم گریه می کنم، آخ نمی شه، دیگه این نیست اش، اینی که من می خوام نمی شه، اینجوریم. خیلی احساسیم.

سرنا در پاسخ به سوال اینکه هدف از ساخت کلیپ ها و هدف آینده اش چیست؟، گفت: هدفم بازیگری بوده و دوست دارم به اون سمت سینمای حرفه ای برم زودتر. و سینما رو خیلی دوست دارم.

 

سرنا امینی از زبان سرنا امینی

سرنا امینی بعضی موقعه ها استوری سوال می گذاره و در جواب بعضی از سوال اینطور جواب داده:

شوهرت ناراحت نمی شه اینهمه جلب توجه می کنی؟ سرنا گفت: تا وقتی که این طرز فکرا توی ذهن ما ایرانی ها هست هنوز، هیچ وقت نمی تونیم پیشرفت کنیم. پیشرفت کسی رو هم نمی تونیم ببینم. بعد می گن کشورهای دیگه چرا از ما پیشرفته ترن.

دوست داری بری خارج برای زندگی ؟ کدوم کشور و کدوم شهر؟ سرنا در جواب گفت که عاشق ایرانم و ادامه داد: خارج اصلا. حتی فکرش هم نمی تونم بکنم. من حتی می خوام بیام تهران انشاالله به زودی اونجا ساکن بشم، باید پدر و مادرمم باهام بیان. خیلی بچه ننه ام.

چرا تیک آبی نداری؟ سرنا گفت: اصلا تیک آبی ربطی به فالوور نداره، یعنی هستند کسایی که با 9000 فالوور ، تیک آبی گرفتن. من خودم به چشم دیدم. فقط ربط به رزومه سازی به گوگل داره. خواننده ها، بازیگرهایی که معروفن و بیشتر مردم دنبالشونن توی گوگل، اینا زودتر می تونن بگیرن تیک آبی رو. نگران نباشید، اقدامشو انجام دادم، هر چی خدا بخواد.

اگه یک روز یه غول چراغ جادو ظاهر شه و بتونه سه تا از آرزوهات رو برآورده کنه، اون آرزوها چین؟ سرنا در جواب گفت: 1- سلامتی جمعی، همیشه سلامت باشیم. کرونا از بین بره. 2- همیشه مردم دوسم داشته باشن. هیچوقت قضاوت اشتباه راجیم نکنن. همیشه محبوب باشم. 3- آرزو می کنم شماهایی که منو به اینجا رسوندید، شماها نزدیک سه میلیون نفر، همین الان، هر آرزویی که توی دلتون دارید، بهش برسید. الهی آمین.

برای خرید فیلمنامه های مشابه کلیپ های سرنا امینی روی عکس زیر کلیک کنید:

پکیج ایده و فیلمنامه کلیپ تکنفره پرده سبز به سبک سرنا امینی و پریسا پوربلک

 

فیلم سرنا امینی طنز جدید
طنز سرنا امینی جدید
فیلم سرنا امینی طنز جدید خنده دار
فیلم سرنا امینی طنز خنده دار
همسر سرنا امینی
سرنا طنز جدید
سلنا امینی جدید
فیلم پریسا و سرنا خنده دار

پیج اینستاگرام سرنا امینی : https://www.instagram.com/serna_amini

وب سایت رسمی سرنا امینی : www.serna-amini.ir

کانال یوتیوب سرنا امینی : https://www.youtube.com/c/SernaAmini

 

متن استوری های سرنا امینی :

این آدم هایی که بلدن کجا و توی چه موقعیت هایی خودشون رو به نفهمی بزنن ، وجدانا اینا خیلی آدم های فهمیده ایند.

اگه توی فامیل کسی ازتون پرسید چرا عروس نمی شی؟ بگین چرا ، اتفاقا دو هفته دیگه عروسیمه. بعد رو کنید به مامان تون و بگید: مامان مگه اینارو دعوت نکردی؟

رفتم مهمونی یک گوشت بزرگ توی ظرف غذا بود، روم نمی شد بردارمش. برقا رفت، برداشتمش گذاشتمش دهنم. بعد فهمیدم لیمو امانی بوده. من دیگه هیچوقت اون آدم سابق نشدم.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “متن های کلیپ های سرنا امینی | متن فیلم طنزهای جدید سرنا امینی

  1. امید طیبی پور گفت:

    بازیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *