دسته‌بندی نشده

درباره ما

طراحی سایت و مرکز خلاقیت باران

گروه باران از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت، تبلیغات اینترنتی، هاست و دامین شروع کرده و امروز با طراحی صدها سایت، برای مشتریان خود پولساز بوده و در موفقیت آنها نقش بسزایی داشته است و با بسترسازی و صاحب امتیازی و راه اندازی پلتفرم های بسیاری برای بازارهای مختلف توانسته شناخت عمیق و دقیقی از نیازها کسب و تغییرات عمده ای را ایجاد کند.

گروه باران با راه اندازی گروه رسانه ای نبراس نگاران مانیا تمام تلاش خود را برای تولید محتوای با ارزش، مفید و کامل برای انتشار در اینترنت، تبلیغات چاپی و محیطی انجام می دهد. این گروه تهیه متون، عکس، گرافیک، گزارش، فیلم و تیزر را در جهت داستان گویی قوی به عهده دارد.

اما دوست دارم از تیم مون و اشتیاق مون هم بگم. یادم میاد که کتاب اولم که نوشتم هم در مورد اینکه چقدر عاشق کشف راه حل های جدید و تلاش بی حد و اندازه برای ساختن، رسیدن، داشتن اتفاق های قشنگ تر گفتم. از اون موقعه خیلی گذشته، اما احساس می کنم هر لحظه قوی تر و با انگیزه تر می شیم، چون شنیدم که تو فکرهاتو بکن و کارهاتو انجام بده، افراد و ابزارهای دیگه هم دارن پیش می رن و قوی می شن تا اون اتفاق قشنگه ساخته بشه.

ما بهترین تیم دنیایم که همیشه سعی کرده بهترین خودش باشه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *